Åh jeg er så glad ! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2009

Ox.

DatterMalou skriver:

Måske hun føler sig mere hjemme blandt mennesker som "lider" af det samme som hende selv. Måske de snakker lidt om det, jo mere de bliver venner..

Ja tror helt sikkert du har ret! Det er bare så fedt for hende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Ox.

Macaab skriver:

Et rigtigt juleeventyr... Og straks har min hormonfyldte krop givet mig våde øjne....

Haha, ja det kender jeg alt for godt

Anmeld

21. december 2009

Ox.

TbCp skriver:

Det gav mig lige gåsehud over hele kroppen.
Jeg er selv blevet mobbet meget i skolen så ved præcis hvordan hun har haft det. Hvor er det godt at hun nu er kommet et sted hen hvor folk forstår hende og hun kan blive glad for at være!

Ja det er så godt for hende, det er så svært det med børn og sådanne sygdomme, de forstår det ikke helt, men hun sagde selv til mig at  nu kunne hun jo sige til andre børn, at det var fordi hun havde en sygdom, og det tror jeg gør meget for hende, at hun kan sætte ord på nu .. Mobning er så modbydeligt, og man kan græde sig selv i søvn om natten, det værste ved det er, at ofte for at prøve at gå imod mobningen gør man ting som er knap så smarte, det gjorde jeg selv, og det gjorde det kun værre .. Det er dælme ikke altid nemt at være barn .. 

Anmeld

21. december 2009

eirene

Er lige lidt nysgerrig... Er ADD, det samme som ADHD? Og var det hendes "barnlighed" i forhold til klassekammeraterne der var det største tegn på det?

Kh Irene

Anmeld

21. december 2009

Ox.

Er lige lidt nysgerrig... Er ADD, det samme som ADHD? Og var det hendes "barnlighed" i forhold til klassekammeraterne der var det største tegn på det?

Kh Irene

ADHD er tanden værre end ADD, ADHD er vist med meget hyperaktivitet, hvor de ikke rigtig er til at få til ro igen ..

Men ja, det var nemlig hendes barnlighed, og mangel på ro der gjorde de søgte læge til sidst

Anmeld

21. december 2009

eirene

Sussie&Lilje skriver:

AHDH er tanden værre end ADD, ADHD er vist med meget hyperaktivitet, hvor de ikke rigtig er til at få til ro igen ..

Men ja, det var nemlig hendes barnlighed, og mangel på ro der gjorde de søgte læge til sidst

Tak, jeg prøver lige at kigge lidt nærmere på det.

Og det glæder mig at hun endelig har fået en afklaring. Det må være dejligt for jer alle.

Rigtig god jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.