Ja ved ikke hvorfor jeg skriver det her, men trænger sådan til lige at skråle det ud ..
Min dejlige kusine Simone, er 11 år gammel, og jeg har altid mere eller mindre fungeret som hendes storesøster, vi er ufatteligt tætte ..
Hun har i flere år i skolen blevet mobbet, fordi hun var anderledes end de andre, hun render rundt og synger, danser og har en ufattelig energi, kan godt lide at klæde sig ud som prinsesser, feer, balletdansere osv, og pigerne i hendes klasse er meget mere " moden" end hende, og er langt udover den alder hvor de vil de samme ting som hende .. I de mindre klasser var hun også over energisk og ingen af de andre i hendes klasse ville vide af hende, og det gjorde hende så ked af det ..
Har siddet med hende så mange gange hvor hun bare har grædt og grædt fordi det har gjort så ondt indeni hende fordi hun troede hun ikke var "normal" ..
Så endelig blev hun undersøgt ordentlig ved lægen, og kom videre i systemet og har nu fået stillet diagnosen ADD, og kommet på en anden skole, hvor hun ikke er den eneste der har det, og hun er SÅ lykkelig og glad! Og nu sidder jeg her med tårer i øjnene, i alle de år har hun været ulykkelig, og nu ved hun endelig, at det ikke bare var fordi hun var "dum" som de andre kaldte hende og bliver mobbet på det groveste, men fordi hun har en sygdom, og hun takler det bare så flot! Og hendes nye venner har hun det så dejligt med .. 
- En lettet "storesøster" !
Anmeld