Anne fra Grønnebakken!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2009

Stumpen

Har den på DVD, men det hører sig julen til at se Anne fra Grønnebakken  -dog er jeg vildt skuffet over de to sidste afsnit, hvor hun er blevet voksen og er i krig.. De er ikke lavet over bøgerne og jeg synes slet ikke de passer sammen med de andre, en skam de ikke bare fortsatte med at filmatisere bøgerne, der er jo nok af dem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

benthe :-)

wee jeg ser den osse hver år
benthe

Anmeld

21. december 2009

karina1980

har også set den hvert år, MEN i år er der selvfølgelig masser af gæster og julefrokoster, så tror ikke jeg får set den i år

Anmeld

21. december 2009

LauraLW

Trine Trille skriver:

Jeg ved jeg ikke er den eneste der elsker Anne fra Grønnebakken så nu vil jeg lige skrive herinde så INGEN går glip af første afsnit, som kommer idag på tv2 klokken 14:15

Øv... der er jeg til fys... Nå, men godt man har den på dvd så. - Love it!

Anmeld

21. december 2009

FrkT

Jeg er også kæmpe Anne fra Grønnebakken-fan..... ELSKER den serie!

Anmeld

21. december 2009

frk andreasen

jeg elsker at se anne fra grønnebakken  tak det må jeg bare huske at se. den er så hyggelig den serie

god jul

tanja 27+1

Anmeld

21. december 2009

oo

Stumpen skriver:

Har den på DVD, men det hører sig julen til at se Anne fra Grønnebakken  -dog er jeg vildt skuffet over de to sidste afsnit, hvor hun er blevet voksen og er i krig.. De er ikke lavet over bøgerne og jeg synes slet ikke de passer sammen med de andre, en skam de ikke bare fortsatte med at filmatisere bøgerne, der er jo nok af dem  

jeg er sååååå enig! de to sidste afsnit er jeg ikke særlig vild med, så det er okay at de kommer når jeg absolut ikke kan se dem her i julen.

for mig er Anne fra Grønnebakken lig med skoleferie i 80'erne var det forskelligt om den kom i juleferien, påskeferien eller efterårsferien, men jeg kan huske at jeg ALTID så den med min kusine og ALLE vores lege handlede om Gilbert

Anmeld

21. december 2009

oo

FrkT skriver:

Jeg er også kæmpe Anne fra Grønnebakken-fan..... ELSKER den serie!

det var lige netop dig jeg tænkte på da jeg så den kom "husk at skriv det på baby, så Frk T ser det!!"

Anmeld

21. december 2009

heaven

ååårrrh - den skal jeg klart se - det er år og dag siden jeg har set den sidst..... har aldrig set de der voksen-afsnit, men kan forstå det ikke er noget specielt...

det er en herlig serie og der er klart en varm, sjov og hyggelig stemning igennem alle afsnitene......Så det vil jeg da glæde mig til at se

Jannie..

Anmeld

21. december 2009

dorthemus

Trine Trille skriver:

jep jep, et afsnit idag, et afsnit imorgen, to afsnit lille juleaften og så fortsætter den den 25. med to afsnit og så kommer de to "nye" afsnit (altså hvor Anne og Gilbert er voksne) den 26-27

Og blir forææælskede...suk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.