Anne fra Grønnebakken!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.534 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. december 2009

oo

Jeg ved jeg ikke er den eneste der elsker Anne fra Grønnebakken så nu vil jeg lige skrive herinde så INGEN går glip af første afsnit, som kommer idag på tv2 klokken 14:15

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

TbCp

Trine Trille skriver:

Jeg ved jeg ikke er den eneste der elsker Anne fra Grønnebakken så nu vil jeg lige skrive herinde så INGEN går glip af første afsnit, som kommer idag på tv2 klokken 14:15

WEEEEEE!!!!

Det skal jeg helt sikkert se!

Tak for info

Anmeld

21. december 2009

dorthemus

Jeg ELSKER Anne fra Grønnebakken, men jeg er ikke hjemme idag så tidligt...hulk hulk  Kommer den i hele julen??

Anmeld

21. december 2009

Vingummien

Uh har set det. Men er Alene med knægten idag så kan nok ikke se det ordentlig

Anmeld

21. december 2009

oo

dorthemus skriver:

Jeg ELSKER Anne fra Grønnebakken, men jeg er ikke hjemme idag så tidligt...hulk hulk  Kommer den i hele julen??

jep jep, et afsnit idag, et afsnit imorgen, to afsnit lille juleaften og så fortsætter den den 25. med to afsnit og så kommer de to "nye" afsnit (altså hvor Anne og Gilbert er voksne) den 26-27

Anmeld

21. december 2009

novembermor

Åh jeg elsker Anne fra Grønnebakken.

I en periode missede jeg den bare altid i julen, så det endte med at vi købte den på DVD

Rigtig glædelig jul

Anmeld

21. december 2009

oo

novembermor skriver:

Åh jeg elsker Anne fra Grønnebakken.

I en periode missede jeg den bare altid i julen, så det endte med at vi købte den på DVD

Rigtig glædelig jul

søren stod den anden dag i svendborg og sagde "ja, så overvejede jeg om du skulle have anne fra grønnebakken boksen, men den sprænger lidt gavebudgettet"...come ooooooooon, giiiii miiiiig deeeeeeen!

Anmeld

21. december 2009

novembermor

Trine Trille skriver:

søren stod den anden dag i svendborg og sagde "ja, så overvejede jeg om du skulle have anne fra grønnebakken boksen, men den sprænger lidt gavebudgettet"...come ooooooooon, giiiii miiiiig deeeeeeen!

Hi hi ... jeg fik overbevist manden om at det er en klassiker og at vores lille pige vil eeeelske den når hun bliver lidt større.

Det var også et stykke tid efter jul, så den var på tilbud

Anmeld

21. december 2009

Mca<3

Puha   Får en hel særlig følelse i maven når jeg ser Anne fra grønnebakken,,,  

Anmeld

21. december 2009

LotteGabriella

Trine Trille skriver:

thanks, elsker den også og ser den altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.