Su ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2009

Becks

suanne85 skriver:

ja det mener jeg. Her skal man have haft 2 års erfaring inden for området

Vildt der er sådan en forskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Vingummien

Tutter skriver:

Vildt der er sådan en forskel

Ja for hvis det bare handlede om at skulle have været på arbejds markedet osv så kunne jeg jo sagtens springe direkte på

Anmeld

20. december 2009

Kvindemin

Jeanne skriver:

Altså su er su lige meget hvilken uddannelse du tager- 5600 mener jeg den ligger på. Den kan blive forhøjet hvis du er enlig mor. Ssh og ssa er da vist en elevuddannelse og så vidt jeg husker er lønnen 10.000, men højere hvis du er voksenelev.

Tusinde tak for gode svar.

Må man tjene penge ved siden af sin elevløn og er der et maks på??

Anmeld

20. december 2009

Becks

suanne85 skriver:

Ja for hvis det bare handlede om at skulle have været på arbejds markedet osv så kunne jeg jo sagtens springe direkte på

I KBH gælder alt arbejdserfaring, så er det ligemeget om man har jobbet i føtex eller netto

Anmeld

20. december 2009

Becks

Chritinap skriver:

Der er ingen grænser for hvad du må tjene ved siden af, når det er elev løn du får..

Du skal bare huske at sætte din indkomst op på dit skattekort, så du ikke tjener mere end hvad du sætter den til..

Det er den kommune du bliver ansat i som elev, der betaler din løn under hele uddanneslen..

Anmeld

20. december 2009

Vingummien

Chritinap skriver:

På elev løn må du tjene alt det du vil, der er ikke begrænsninger ligesom su. Men hvis du har en læreplads så arbejder du jo ligesom alle de andre i de perioder du er der, så er det ikke sikkert at man lige har tid til eet ekstra job.

Min veninde har læreplads og det er altså også weekend vagter hun har, Mener det er en weekend om måneden hun har fri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.