Su ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2009

Vingummien

Du skulle få su på grundforløbet som som regl er de første 6 mdr og derefter skal du have en læreplads.

I  su kan du få den alm takst, så kan du få forsørger tillæg og så kan du søge om su lån og alt i alt hvis du søger lån osv så får du lidt over 8000 udbetalt hver måned. Hvis din mand nu er på su så kan i få mere da i begge så er på su.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Bom

wamse skriver:

kan man da få su til den uddannelse??

Nej det kan man ikke, da det er en elev uddannelse..

Anmeld

20. december 2009

Bom

suanne85 skriver:

Du skulle få su på grundforløbet som som regl er de første 6 mdr og derefter skal du have en læreplads.

I  su kan du få den alm takst, så kan du få forsørger tillæg og så kan du søge om su lån og alt i alt hvis du søger lån osv så får du lidt over 8000 udbetalt hver måned. Hvis din mand nu er på su så kan i få mere da i begge så er på su.

Grundforløbet tager man kun hvis man er ung, og ikke helt ved om det er noget for en med den uddannelse..

Anmeld

20. december 2009

Vingummien

Mini-Terp skriver:

Grundforløbet tager man kun hvis man er ung, og ikke helt ved om det er noget for en med den uddannelse..

Skal selv starte på sosu skole her den 11 januar

Anmeld

20. december 2009

Bom

suanne85 skriver:

Skal selv starte på sosu skole her den 11 januar

Du skal vel ikke på grundforløb 

Anmeld

20. december 2009

Vingummien

Mini-Terp skriver:

Du skal vel ikke på grundforløb 

De har altså mange grundforløb og har man ingen erfaring kan man ikke bare springe ind med læreplads og det hele.

Anmeld

20. december 2009

Bom

suanne85 skriver:

De har altså mange grundforløb og har man ingen erfaring kan man ikke bare springe ind med læreplads og det hele.

Hmm gad vide om de har lavet det om siden jeg tog uddannelsen??

For da jeg gik på grundforløbet var vi alle under 18...

Anmeld

20. december 2009

Becks

suanne85 skriver:

SKal du selv finde læreplads?

På Skolen i Brøndby og andre steder i KBH, finder skolen den kommune man skal være i praktikken i.. Og har man ingen erfaring er det ligemeget, bare man har et års arbejdserfaring efter 9 klasse... Og der gælder 10 klasse også som arbejdserfaring..

Knus til dig

Anmeld

20. december 2009

Vingummien

Mini-Terp skriver:

Hmm gad vide om de har lavet det om siden jeg tog uddannelsen??

For da jeg gik på grundforløbet var vi alle under 18...

Tror de har lavet det om. Da jeg var på info møde (er selv 24) var der i hvert fald 4 på samme alder som mig og kun meget få under 18.

Men der er jo forskellige grundforløb og på grundforløb får man altid su

Anmeld

20. december 2009

Vingummien

Tutter skriver:

SKal du selv finde læreplads?

På Skolen i Brøndby og andre steder i KBH, finder skolen den kommune man skal være i praktikken i.. Og har man ingen erfaring er det ligemeget, bare man har et års arbejdserfaring efter 9 klasse... Og der gælder 10 klasse også som arbejdserfaring..

Knus til dig

ja det mener jeg. Her skal man have haft 2 års erfaring inden for området

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.