Jeg kan ikke lige finde en overskrift...men jeg er sur...:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2009

mariamiss6

Znuzke skriver:

Jeg skal nu nok få den opmærksomhed jeg vil ha'  - det er mere den uro og utryghed det skaber for de andre børn jeg bliver irriteret over. Per har jo været trist siden onsdag da vi ikke kunne få fat i hende, og det skjuler han altså ikke særligt godt, så de har tydeligt kunne mærke at der var noget galt.

jeg synes det er skide svært med det ADHD. Hun gemmer sig bag det, og giver det skylden for alt - er der pludselig en fyr i Hirtshals kan hun sagtens finde derop, men når hun så skal hjem så har hun pludselig ADHD og kan intet.....og samtidig er jeg jo også lidt bange for at være for ikke at tage hensyn nok....men ærligt, så tror jeg hun trækker os rundt ved næsen det meste af tiden, det er nok derfor jeg bliver sur...

Og JAAAA - et kagekursus og tøsefnidder lyder som en super-ide!!! Måske vi bare skulle holde en privat "bake-off" og lave flotte kager selv

Privat - det kan vi også sagtens hehe....

Jeg kan skaffe masser af mennesker til et kursus i det nye år, så kan du komme med som lærer, sammen med mig hahah.... Så kan vi rigtig stå der og spille kloge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

ekzunz

nutche skriver:

mange af de ting du beskriver her, virker meget velkendte for mig. så du kan tro jeg forstår dig. det er så svært at blive ved med at være den søde og kærlige stedmor hvis man føler at de bare ikke vil "samarbejde"

jeg har selv måtte acceptere mange af den slags ting... men min bonus søn er stadig lige velkommen her...og jeg tager nogle gode snakke både med faderen....og i det her tilfælde.... med sønnen....så han ved at de ting han siger og gør....faktisk har en konsekvens.

Hun er bestemt også velkommen - selv om mit smil efterhånden er lidt vel anstrengt... Vi har talt med hende om det her et hav af gange. Hun er jo blevet hentet de mærkeligste steder på de mærkeligste tidspunkter tidligere. Hun har også været strandet i Hirtshals før, men da fik vi bestilt en togbillet - så skulle hun kun hentes på hovedbanen (lige den dag var hun nemlig bange for s-tog...)

Men det er ikke det nemmeste job i verden at være bonusmor, selv om jeg ikke helt ved om det kun er den titel der plager pt...

Anmeld

20. december 2009

finkedinke

Znuzke skriver:

Tark for de søde ord - og jeg er totalt super overforkælet...

Han er lige syd for Aalborg nu (kl. 21) - så er der godt nok langt hjem til Hillerød....

Så har han da forhåbentlig fri i morgen?

Anmeld

20. december 2009

ekzunz

finkedinke skriver:

Så har han da forhåbentlig fri i morgen?

Nej - det har han helt sikkert ikke!!! Man holder da ikke bare fri...

jeg tror han er her omkring 00 - 01, og vi plejer at gå sent i seng, så det tager han ikke så tungt...

Anmeld

20. december 2009

Lone Jakobsen

Znuzke skriver:

Hun er bestemt også velkommen - selv om mit smil efterhånden er lidt vel anstrengt... Vi har talt med hende om det her et hav af gange. Hun er jo blevet hentet de mærkeligste steder på de mærkeligste tidspunkter tidligere. Hun har også været strandet i Hirtshals før, men da fik vi bestilt en togbillet - så skulle hun kun hentes på hovedbanen (lige den dag var hun nemlig bange for s-tog...)

Men det er ikke det nemmeste job i verden at være bonusmor, selv om jeg ikke helt ved om det kun er den titel der plager pt...

nej tit er der mange ting der trykker.....og det gør bestemt ikke det hele nemmere så manden så skal ud på en dags rejse for at hente datteren

Anmeld

20. december 2009

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Privat - det kan vi også sagtens hehe....

Jeg kan skaffe masser af mennesker til et kursus i det nye år, så kan du komme med som lærer, sammen med mig hahah.... Så kan vi rigtig stå der og spille kloge

Neeeeej - jeg vil da ikke være lærer Vi kan da bare mødes og selv kreere nogle super-flotte kager - sådan lidt face-to-face tips & tricks 

Anmeld

21. december 2009

mariamiss6

Znuzke skriver:

Neeeeej - jeg vil da ikke være lærer Vi kan da bare mødes og selv kreere nogle super-flotte kager - sådan lidt face-to-face tips & tricks 

Det kan vi bestemt også sagtens gøre

Det gik jo ganske glimrende med sludderen da vi kørte sammen

Det kunne satme være hyggeligt da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.