Hej alle i dejlige kvinder
Jeg tog en test her til morgen, som desværre var negativ.
er på en cyklus der hedder 63 dage eller sådan noget.
Men har stadig ømme brystvorter, MEN det kan jo også værr tegn på mens.
Det er jo utrolig svært at vide hvornår man kan teste hvis jeg evt er gravid. For hvornår havde jeg ÆL . hmm ja ser i PAS. Jeg aner det virkelig ikke.
Men må jo se tiden an endnu.
Bare træls at gå i uvished:s
Carina
En cyklus på 63 dage!!! Er det altid sådan?
I så fald ville jeg bede lægen om at bestille en androgenstatus. En så lang cyklus kan sagens være tegn på lidt ubalance i hormonerne.
En androgenstatus vil afsløre om dit mandlige kønshormon er forhøjet. Er det det, så skal du bede om en scanning, så kan de se, om dine æg overhovede er store nok til at blive befrugtet.
Lidt hjælp med hormoner vil gøre en graviditet til en realitet inden for kort tid. Man skal jo bare vide, hvor skoen trykker.
Min fertilitetslæge, som er en super dygtig og anerkendt læge fortæller, at kvinder med en cyklus på over 6 uger ikke som hovedregel danner æg, som kan befrugtes.
Ovenstående kun til info, hvis testen fortsætter med at være negativ. Læs evt. om PCO 
PS: Ufatteligt at praktiserende læger ikke bruger den øverste etage noget mere. Cykluser på 63 dage og negative graviditetstest burde få et par klokker til at ringe!
Anmeld