lige en status opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.900 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. december 2009

Kruse90

Hej alle i dejlige kvinder

Jeg tog en test her til morgen, som desværre var negativ.
er på en cyklus der hedder 63 dage eller sådan noget.
Men har stadig ømme brystvorter, MEN det kan jo også værr tegn på mens.
Det er jo utrolig svært at vide hvornår man kan teste hvis jeg evt er gravid. For hvornår havde jeg ÆL . hmm ja ser i PAS. Jeg aner det virkelig ikke.

Men må jo se tiden an endnu.
Bare træls at gå i uvished:s

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Bare mig..

Kruse90 skriver:

Det er jo utrolig svært at vide hvornår man kan teste hvis jeg evt er gravid. For hvornår havde jeg ÆL . hmm ja ser i PAS. Jeg aner det virkelig ikke.

Carina

Hvor var det dog træls
ar du været ved lægen og få det tjekket? - måske der er noget andet galt så? :/

Anmeld

20. december 2009

Kruse90

marikka skriver:

Hvor var det dog træls
ar du været ved lægen og få det tjekket? - måske der er noget andet galt så? :/

jeg har snakket med hende.
men hun vil ikke tage blodprøver. Hun mener ikke det er nødvendigt.
hvis jeg er gravid, skal den nok vise positiv. og var også velkommen til at prøve deres urin test. Men helt ærligt. COME ON. har selv tests.

Men hun siger at blodprøver er ikke noget man tager bare sådan lige. det er for dyrt for det offentlige!!
MHH MEN JEG BETALER OGSÅ SKAT!
er ved at være lidt træt af det hele

Anmeld

20. december 2009

LinLin

ØV! Jeg går også venter på IKKE at få mens, men ved heller ikke hvornår jeg kan teste, eftersom det er efter SA og jeg ikke aner hvornår min ellers normalt regelmæssige cyklus starter...

Anmeld

20. december 2009

Bare mig..

Kruse90 skriver:

jeg har snakket med hende.
men hun vil ikke tage blodprøver. Hun mener ikke det er nødvendigt.
hvis jeg er gravid, skal den nok vise positiv. og var også velkommen til at prøve deres urin test. Men helt ærligt. COME ON. har selv tests.

Men hun siger at blodprøver er ikke noget man tager bare sådan lige. det er for dyrt for det offentlige!!
MHH MEN JEG BETALER OGSÅ SKAT!
er ved at være lidt træt af det hele

Jamen de skal da tage en blodprøve, tænk hvis der var andet galt (hvilket der sikkert ikke er)

Nu må du ikke hænge mig op på det, men jeg har engang hørt at hvis man kommer for langt hen i en graviditet så kan en test ikke længere vise positivt, pga det der homon falder. Jeg ved ikke om det er den rigtige begrundelse, og om der evt ligger mere bag,m en det er hvad jeg har hørt.

Deruover synes jeg da det er vildt tåbeligt de ikke vil tage en blodprøve. Da jeg blev gravid, ville de sgu heller ikke lave en gynokologisk undersøgelse, hvilket min mor da har fået alle fire gange, fordi det var sparet væk. Det er vildt latterligt.

Men jeg krydser fingre for dig.

Anmeld

20. december 2009

Kruse90

sparre skriver:

ØV! Jeg går også venter på IKKE at få mens, men ved heller ikke hvornår jeg kan teste, eftersom det er efter SA og jeg ikke aner hvornår min ellers normalt regelmæssige cyklus starter...

det er så træls at gå og vente på

Anmeld

20. december 2009

Kruse90

marikka skriver:

Jamen de skal da tage en blodprøve, tænk hvis der var andet galt (hvilket der sikkert ikke er)

Nu må du ikke hænge mig op på det, men jeg har engang hørt at hvis man kommer for langt hen i en graviditet så kan en test ikke længere vise positivt, pga det der homon falder. Jeg ved ikke om det er den rigtige begrundelse, og om der evt ligger mere bag,m en det er hvad jeg har hørt.

Deruover synes jeg da det er vildt tåbeligt de ikke vil tage en blodprøve. Da jeg blev gravid, ville de sgu heller ikke lave en gynokologisk undersøgelse, hvilket min mor da har fået alle fire gange, fordi det var sparet væk. Det er vildt latterligt.

Men jeg krydser fingre for dig.

hvad for noget søøde??

kan den vise negativ hvis man er en del henne?
altså jeg tester hver uge såå den skulle helst have vist positiv
Men forstår det ikke lige??

Anmeld

20. december 2009

mullesmith2

Åh træls situation, jeg syntes du skal insistere på at få den blodprøve så du kan få endeligt svar og lidt mere ro i sindet. Når du far svar kan det også være mens kommer med mindre det selvfølgelig er et positivt svar, hvilket vi da håber . Håber du finder ud af det hele.  GLÆDELIG JUL

Anmeld

20. december 2009

Mutti2

Kruse90 skriver:

Carina

Hej smukke.

Hvor er det da ufatteligt at den ikke bare kan vise positiv, eller at du ikke bare kan få din mens, så i ved hvornår i næste gang skal lave lagengymnastik!!

Nøøøj hvor jeg håber at den er der, og at det bare er din krop der driller

Stort juleknus

Anmeld

20. december 2009

Vial

Carina

En cyklus på 63 dage!!! Er det altid sådan?

I så fald ville jeg bede lægen om at bestille en androgenstatus. En så lang cyklus kan sagens være tegn på lidt ubalance i hormonerne.

En androgenstatus vil afsløre om dit mandlige kønshormon er forhøjet. Er det det, så skal du bede om en scanning, så kan de se, om dine æg overhovede er store nok til at blive befrugtet.

Lidt hjælp med hormoner vil gøre en graviditet til en realitet inden for kort tid. Man skal jo bare vide, hvor skoen trykker.

Min fertilitetslæge, som er en super dygtig og anerkendt læge fortæller, at kvinder med en cyklus på over 6 uger ikke som hovedregel danner æg, som kan befrugtes.

Ovenstående kun til info, hvis testen fortsætter med at være negativ. Læs evt. om PCO 

PS: Ufatteligt at praktiserende læger ikke bruger den øverste etage noget mere. Cykluser på 63 dage og negative graviditetstest burde få et par klokker til at ringe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.