eksem over det hele :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

Janep

nutche skriver:

du kan sagtens smøre hende langt mere. hvis hun er ble barn kan du smøre hende hver gang du skifter ble. det gjorde jeg da min søns eksem var værst. det blev til ca 8 gange i døgnet.

og så undskylder jeg lige at jeg blandede mig har bare så ondt af din datter og føler virkelig med jer.

ok.. hun er ikk liii den der er mest tålmodig når der ska skiftes ble men hvis det hjælper er det self det der ska gøres

det gør sanlig ikk noget er kun glad for hjælp.. var jo derfor jeg oprettede indlæget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Lone Jakobsen

Janep skriver:

ja ok. min datter hader vores bruser men hun har heller ikk så mange såh. dem hun har er i nakken hvor hun klør mest.

kan du finde en tynd bomulds bluse der går op omkring?

min yngste er desværre også plaget af eksem.... men dog ikke så slemt som hans bror. ved ham er det mest i hovedbunden han klør sig til blods....så han sover med en hue....og ellers smører vi cremen op i hans hår

Anmeld

19. december 2009

Janep

nutche skriver:

kan du finde en tynd bomulds bluse der går op omkring?

min yngste er desværre også plaget af eksem.... men dog ikke så slemt som hans bror. ved ham er det mest i hovedbunden han klør sig til blods....så han sover med en hue....og ellers smører vi cremen op i hans hår

hu sover med sådan en natdragt der går op i nakken men hun klør bare igennem blusen
hehe hvordan søren får i ham til at beholde huen på?

Anmeld

19. december 2009

Lone Jakobsen

Janep skriver:

ok.. hun er ikk liii den der er mest tålmodig når der ska skiftes ble men hvis det hjælper er det self det der ska gøres

det gør sanlig ikk noget er kun glad for hjælp.. var jo derfor jeg oprettede indlæget

jeg havde også en super aktiv søn.... men han elskede at rende nøgen rundt....så det fik han lov til og så gjorde vi det til en leg at han sku smøres. man kan også synge en lille sang hvor man nævner delene man smører....

fx. noget med "skal vi smørre din lille arm, din lille arm din lille arm...eller lad hende få en dut creme på næsen mens hun kigger sig i spejlet tro mig jeg har brugt mange ting

Anmeld

19. december 2009

Lone Jakobsen

Janep skriver:

hu sover med sådan en natdragt der går op i nakken men hun klør bare igennem blusen
hehe hvordan søren får i ham til at beholde huen på?

ja okay, men så går der da ikke hul i huden gør der?

er der køligt hvor hun sover, for varme gjorde det værre for Elian.

han er kun 5 mdr den yngste så han tar den ikke af

Anmeld

19. december 2009

Janep

nutche skriver:

jeg havde også en super aktiv søn.... men han elskede at rende nøgen rundt....så det fik han lov til og så gjorde vi det til en leg at han sku smøres. man kan også synge en lille sang hvor man nævner delene man smører....

fx. noget med "skal vi smørre din lille arm, din lille arm din lille arm...eller lad hende få en dut creme på næsen mens hun kigger sig i spejlet tro mig jeg har brugt mange ting

det gør min datter os. men samtidig sys hun det er sjovt at tisse uden ble på. det sys jeg så er knap så sjovt

det gør vi os. hun eelsker at få smurt sin butteliv så kommer hun elv og hiver trøjen op

heh men vi må hellere igang med at smøre lidt oftere så

Anmeld

19. december 2009

Janep

nutche skriver:

ja okay, men så går der da ikke hul i huden gør der?

er der køligt hvor hun sover, for varme gjorde det værre for Elian.

han er kun 5 mdr den yngste så han tar den ikke af

jo på en eller anden måde får hun alligevel gjordt hul. det er ikk fordi hun har langt negle
ja der er omkring 20 grader hvor hun sover. sys ikk rigtig jeg vil gøre det koldere for hun har gerne sparket dynen af 5 efter hun er faldet i søvn.

heh nå ja ok

Anmeld

19. december 2009

Lone Jakobsen

Janep skriver:

jo på en eller anden måde får hun alligevel gjordt hul. det er ikk fordi hun har langt negle
ja der er omkring 20 grader hvor hun sover. sys ikk rigtig jeg vil gøre det koldere for hun har gerne sparket dynen af 5 efter hun er faldet i søvn.

heh nå ja ok

ja jeg ved desværre godt at det kan være en kamp...og er det vitterligt børneeksem hun har, ja så er der ikke noget der kan kurere det. men hudlægen har bla. mixtur, hormoncreme og speciel bade...som kan hjælpe hende. indtil hun forhåbentligt vokser fra det. men ved godt ventetiden er meget lang.

jeg vil putte mig nu...men du er velkommen til at skrive privat hvis du får lyst,,,,eksem har fyldt rigtigt meget her i flere år.

mange hilsner

Lone

Anmeld

19. december 2009

Janep

nutche skriver:

ja jeg ved desværre godt at det kan være en kamp...og er det vitterligt børneeksem hun har, ja så er der ikke noget der kan kurere det. men hudlægen har bla. mixtur, hormoncreme og speciel bade...som kan hjælpe hende. indtil hun forhåbentligt vokser fra det. men ved godt ventetiden er meget lang.

jeg vil putte mig nu...men du er velkommen til at skrive privat hvis du får lyst,,,,eksem har fyldt rigtigt meget her i flere år.

mange hilsner

Lone

ja det må du nok sige.
ja jeg håber hudlægen kan gøre lidt ved kløren i det mindste.

du må sove godt
og mange tak for dine svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.