Børstning af tænder på baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2009

SaNiNa

Nicklas har haft en tand børste hele tiden han var ikke særlig gammel får han fik sin første som han sp kunne hygge lidt med. vi begyndte først at bruge tandpaste da hans første tand kom først bare helt almindelig zendium (anbefalt af vores sp) ikke særlig meget bare lige spidsen af tandbørsten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

mor_sabina

Phillip fik også sin egen tandbørste at lege med og han havde den med overalt, nu (7,5 måned) vil han selv men jeg kan godt lige få børstet de 4 hvis jeg synger lidt

Jeg synes at have læst at de ikke behøver bruge tandpasta før omkring 1 år. Her bruger vi ihvertfald kun vand. Men rigeligt tilgengæld.

Anmeld

27. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Phillip fik også sin egen tandbørste at lege med og han havde den med overalt, nu (7,5 måned) vil han selv men jeg kan godt lige få børstet de 4 hvis jeg synger lidt

Jeg synes at have læst at de ikke behøver bruge tandpasta før omkring 1 år. Her bruger vi ihvertfald kun vand. Men rigeligt tilgengæld.

Min sp anbefalede at vi brugte lidt tandpaste helst zendium da hen ikke er særlig stærk, da der jo er sukker i frugt og nolge kiks. og karius og baktus kommer jo os med det grød og kød de kære små spiser.

Nicklas elsker tandpasta han suger på tandbørsten når jeg har fået lov at børste hans tænder

Anmeld

27. december 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Min sp anbefalede at vi brugte lidt tandpaste helst zendium da hen ikke er særlig stærk, da der jo er sukker i frugt og nolge kiks. og karius og baktus kommer jo os med det grød og kød de kære små spiser.

Nicklas elsker tandpasta han suger på tandbørsten når jeg har fået lov at børste hans tænder

Det kan da godt være vi skal begynde lige så stille, men det står på netdoktor at det først er omkring kindtændernes frembryden det bliver rigtig nødvendigt. Er bare bange for hans lille mave?

Anmeld

27. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Det kan da godt være vi skal begynde lige så stille, men det står på netdoktor at det først er omkring kindtændernes frembryden det bliver rigtig nødvendigt. Er bare bange for hans lille mave?

Vi har ikke haft problemer med nicklas mave der skal jo ikke særlig meget på

Anmeld

27. december 2009

mor_sabina

Vi har ikke haft problemer med nicklas mave der skal jo ikke særlig meget på

Kan lige læse der skal ret meget til forgiftning, måske skal vi prøve med lidt, der er jo trods alt 4 tænder nu

Anmeld

27. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Kan lige læse der skal ret meget til forgiftning, måske skal vi prøve med lidt, der er jo trods alt 4 tænder nu

Ja syntes jeg da I skal. Nicklas elsker det og især når han så får lov at ligge og tygge på den selv bagefter. han har osse fået en ekstra som ligger ned ved hans legetøj og han gumlr på den hele dagen

Anmeld

27. december 2009

mor_sabina

Ja syntes jeg da I skal. Nicklas elsker det og især når han så får lov at ligge og tygge på den selv bagefter. han har osse fået en ekstra som ligger ned ved hans legetøj og han gumlr på den hele dagen

Ja Phillip ar heller aldrig haft noget imod det tvætimod

Men tak for tippet:9

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.