er jeg den eneste....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tasse skriver:

ja gør vi jo hehe luckas kan oss finde på a ligge og mase i underlivet med hænderne øjs det gør ubehageligt men kan ikke lade være med a grine alligevel

og sige''kan du så være go ved mor lille skat''

Daniel er også god til lige at sige til Laura hun skal være sød ved sin moar når hun bliver lidt for hård

Hun kan på de mystiske måder finde på at bokse mig i mavesækken med den ene hånd, i ribbenene med den anden og samtidig sparke til blæren Hun er en lille gymnast

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

luckas-mor

Caroline86 skriver:

Daniel er også god til lige at sige til Laura hun skal være sød ved sin moar når hun bliver lidt for hård

Hun kan på de mystiske måder finde på at bokse mig i mavesækken med den ene hånd, i ribbenene med den anden og samtidig sparke til blæren Hun er en lille gymnast

ja sådanne en har jeg også i maven tror jeg

Anmeld

19. december 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

... der stadig synes det er MEGA sjovt når jeg kan mærke prinsessen bevæge sig?

Har kunnet mærke hende udvendigt i over 11 uger og jeg tager mig STADIG til maven hver gang hun giver store puf fra sig for at mærke. Elsker at sidde og stirre på maven, der jo har sit HELT eget liv nu

Kom til at tænke på det, fordi det i disse dager virker som om hun "flytter rundt på møblerne" derinde Ikke ret mange spark, men hun møffer simpelthen SÅ vildt.. SKØNT!

Knus Caroline, som pt sidder i sofaen og synger for sin dansende pige

Det er bare det skønneste...

Da jeg ventede bette, kunne jeg og kæresten ligge på sofaen en hel dag, og kigge på maven og mærke alle de puf, spark... så skønt...

Det sjove af det hele, hver gang A lagde sit hoved på maven eller hånden, så fik han bare det største puf, for der skulle hverken være et hoved eller hånd...

Anmeld

19. december 2009

Lærke90

Caroline86 skriver:

Har kunnet mærke hende udvendigt i over 11 uger og jeg tager mig STADIG til maven hver gang hun giver store puf fra sig for at mærke. Elsker at sidde og stirre på maven, der jo har sit HELT eget liv nu

Kom til at tænke på det, fordi det i disse dager virker som om hun "flytter rundt på møblerne" derinde Ikke ret mange spark, men hun møffer simpelthen SÅ vildt.. SKØNT!

Du er langt fra den eneste

Jeg elsker simpelthen når den lille prinsesse møffer rundt inden i maven. også selvom det til tider gør rimelig ondt. Jeg stopper også altid op uanset hvor jeg er og skal mærke og se maven. Det er da også helt fantastisk at tænke på at der er et lille menneske inden i en

Selvom jeg ville ønske hun var ude nu, kommer jeg helt sikkert til at savne det når hun er født

Anmeld

19. december 2009

Moderator

Lærke90 skriver:

Du er langt fra den eneste

Jeg elsker simpelthen når den lille prinsesse møffer rundt inden i maven. også selvom det til tider gør rimelig ondt. Jeg stopper også altid op uanset hvor jeg er og skal mærke og se maven. Det er da også helt fantastisk at tænke på at der er et lille menneske inden i en

Selvom jeg ville ønske hun var ude nu, kommer jeg helt sikkert til at savne det når hun er født

det er da også på tide at hun kommer ud nu!!!

Anmeld

19. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Caroline86 skriver:

Jeg nød det rigtig meget, men til allersidst gjorde det nogle gange ret ondt når hun bevægede sig. Det kom der så en logisk forklaring på da hun blev født som stjernekigger. Hun har jo lagt med arme og ben ud mod mit tynde maveskind..
Mor og jeg fik et kæmpe chok en dag vi lå og mærkede og så på maven. Astrid lavede pludselig en bevægelse med armen vil jeg gætte på, så man ku se den helt tydeligt på maven. ret sjovt, men lidt skræmmende.. Men jeg nød det, savner det egentlig ret tit..

Anmeld

19. december 2009

Moderator

Jeg melder mig også. De sidste par dage er min lille mands spark blevet kraftigere og kraftigere, og nu kan man virkelig mærke og se det udenpå maven. Jeg kan næsten ikke kencentrere mig når han er allermest aktiv, så både moster og mormor og mine to veninder har mærket ham helt tydeligt - det var stooore sager

Og hans far sidder i Stockholm og får grødet stemme i telefonen når jeg fortæller om det og er bare så ked af at han ikke er hjemme til at mærke det

Klem

Anmeld

19. december 2009

Pige2009

Det er bare vildt fascinerende at se ens mave, og alle de former den antager under graviditeten, og man kan alddrig blive træt af at se og mærke på maven. Selvom det er fantastisk, når man har født, så kan man godt komme til at savne at mærke ens guldklump i maven, for det er en helt speciel følelse. Så nyd det alle jer dejlige gravide kvinder

Jeg sidder nærmest og får en klump i halsen ved tanken, især når jeg så kigger på min lille datter, Laura, som bliver 8 uger
imorgen

Knus Linda.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.