er jeg den eneste....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

... der stadig synes det er MEGA sjovt når jeg kan mærke prinsessen bevæge sig?

Har kunnet mærke hende udvendigt i over 11 uger og jeg tager mig STADIG til maven hver gang hun giver store puf fra sig for at mærke. Elsker at sidde og stirre på maven, der jo har sit HELT eget liv nu

Kom til at tænke på det, fordi det i disse dager virker som om hun "flytter rundt på møblerne" derinde Ikke ret mange spark, men hun møffer simpelthen SÅ vildt.. SKØNT!

Knus Caroline, som pt sidder i sofaen og synger for sin dansende pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

LRJ

Caroline86 skriver:

Har kunnet mærke hende udvendigt i over 11 uger og jeg tager mig STADIG til maven hver gang hun giver store puf fra sig for at mærke. Elsker at sidde og stirre på maven, der jo har sit HELT eget liv nu

Kom til at tænke på det, fordi det i disse dager virker som om hun "flytter rundt på møblerne" derinde Ikke ret mange spark, men hun møffer simpelthen SÅ vildt.. SKØNT!

Jeg sys os det er sjovt når vores pige møffer rundt derinde, Og får os et chok nogle gange når hun sparker og sidder os tit med hånden på maven og bare venter på hun sparker !

Anmeld

19. december 2009

4kløver

Jeg var også oppe og kører da min hoppede rund derinde især da manden og ungerne også kunne mærke det... jeg savner det da til tider bare vent til du har født så tager du dig nok, dig selv i at holde på maven

Anmeld

19. december 2009

4kløver

- skriver:

Har jeg også altid elsket og har været igennem det 3 gange nu...

hun er min nr 4 og jeg gør det med glæde igen

Anmeld

19. december 2009

luckas-mor

Caroline86 skriver:

ej det er du hvertfald ikk hehe jeg troed jeg var den eneste der ku ha det sån jeg har ku mærker bøllen i efterhånden 12 uger udevendigt nu og jeg kan bruge meget tid på a stirre på mavsen
her kommer der spark i læssevis, ellers ligger han og rykke sig fra side til side så maven pludselig har en højdeforskel på 1½cm i den ene side hehe, ellers sidder jeg og gætter om det er en fod eller et knæ der stikker gennem meveskindet:p

men nej du er bestemt ikk den eneste hehe

natascha 31+5 der lii nu sidder og snakker med og nusser mavsen

Anmeld

19. december 2009

Lone Jakobsen

jeg har heller aldrig ku få nok af bare at sidde og nyde de mange spark og bevægelser.

og jeg har prøvet det 4 gange

Anmeld

19. december 2009

Moderator

tasse skriver:

ej det er du hvertfald ikk hehe jeg troed jeg var den eneste der ku ha det sån jeg har ku mærker bøllen i efterhånden 12 uger udevendigt nu og jeg kan bruge meget tid på a stirre på mavsen
her kommer der spark i læssevis, ellers ligger han og rykke sig fra side til side så maven pludselig har en højdeforskel på 1½cm i den ene side hehe, ellers sidder jeg og gætter om det er en fod eller et knæ der stikker gennem meveskindet:p

men nej du er bestemt ikk den eneste hehe

natascha 31+5 der lii nu sidder og snakker med og nusser mavsen

godt at høre det ikke er mig der er rablende

Det med højdeforskellen kender vi alt til herhjemme! Men det er ikke "kun" 1½ cm det drejer sig om..

Laura er pjattet med at sætte fødderne ud mod maveskindet og så kan vi kilde hende under tæerne og så sparker hun lystigt.. Når vi så holder op møffer hun rundt og sætter fødderne mod maveskindet igen, og så starter vi forfra

Anmeld

19. december 2009

luckas-mor

Caroline86 skriver:

godt at høre det ikke er mig der er rablende

Det med højdeforskellen kender vi alt til herhjemme! Men det er ikke "kun" 1½ cm det drejer sig om..

Laura er pjattet med at sætte fødderne ud mod maveskindet og så kan vi kilde hende under tæerne og så sparker hun lystigt.. Når vi så holder op møffer hun rundt og sætter fødderne mod maveskindet igen, og så starter vi forfra

hehe det er du bestemt ikke
tror den der 1½ cm forskel oss mer er gennemsnittet hehe nogen gange er den fuldstændig skæv haha det more mig gevaldigt
og lille luckas(som nok er vores endelige afgørelse a navn ) møver rundt det meste a dagen og elsker at sætte af på mine ribben avs avs

Anmeld

19. december 2009

Moderator

tasse skriver:

hehe det er du bestemt ikke
tror den der 1½ cm forskel oss mer er gennemsnittet hehe nogen gange er den fuldstændig skæv haha det more mig gevaldigt
og lille luckas(som nok er vores endelige afgørelse a navn ) møver rundt det meste a dagen og elsker at sætte af på mine ribben avs avs

ja, hvad er der med dem og de ribben? Laura synes også det er verdens bedste leg at losse sin mor i ribbenene.. kan godt gøre riiimlig ondt

Men vi elsker dem jo alligevel

Anmeld

19. december 2009

luckas-mor

Caroline86 skriver:

ja, hvad er der med dem og de ribben? Laura synes også det er verdens bedste leg at losse sin mor i ribbenene.. kan godt gøre riiimlig ondt

Men vi elsker dem jo alligevel

ja gør vi jo hehe luckas kan oss finde på a ligge og mase i underlivet med hænderne øjs det gør ubehageligt men kan ikke lade være med a grine alligevel

og sige''kan du så være go ved mor lille skat''

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.