hvad er det tidligste i har kunne teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2009

Anonym trådstarter

mamma til Armand skriver:

Hei

Jeg testet positiv 4 dager før forventet mens-dag. helt utrolig. 

men hvad var du der? altså 4+3 osv.? altså hvor langt henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Anonym trådstarter

missKat skriver:

Jeg testede en tydelig streg 4 dage FØR forventet mens.

hvor langt henne var du der? altså 4+5 osv?

Anmeld

21. december 2009

Snuffler25

Jeg testede positiv 3 dage før forventes mens

Hilsen Mette 24+1 uger henne.

Anmeld

21. december 2009

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

jer der er gravide eller har været det. hvad er det tidligste i har kunne teste positiv? altså feks 2+5 eller 7+2 osv. hvornår har i fået den første positive test? (som altså passede)?

Med min søn var jeg 6+3. Med min datter efter 1 mens dag 4+0 men scaningen sagde jeg endelig kun var 3+5. Nr 3 her var jeg 4+3 men efter scaningen i uge 6 var jeg 4+0.

Så er i dag efter 1 mens dag 40+0 men kun 39+4..Men lægen og jdm går efter 1 mens dag og gjort det hele vejen pga hans størrelse og de andre to var ikke så stor da de kom ud.

Mvh henriette som glæder sig til scaningen i morgen medmindre jeg føder ind da....

Anmeld

21. december 2009

H+S Skjolgborg.

Henriette.S.J. skriver:

Med min søn var jeg 6+3. Med min datter efter 1 mens dag 4+0 men scaningen sagde jeg endelig kun var 3+5. Nr 3 her var jeg 4+3 men efter scaningen i uge 6 var jeg 4+0.

Så er i dag efter 1 mens dag 40+0 men kun 39+4..Men lægen og jdm går efter 1 mens dag og gjort det hele vejen pga hans størrelse og de andre to var ikke så stor da de kom ud.

Mvh henriette som glæder sig til scaningen i morgen medmindre jeg føder ind da....

Glemt lige af skrive udfra scaningen med min datter i uge 6 have jeg teste positiv da jeg var 3+5 efter den scaningen...Lidt det samme her 3 gang...

Mvh henriette

Anmeld

21. december 2009

Mama3

jeg testede positiv 5+1 cirka

Anmeld

21. december 2009

Mathilde

Jeg havde positiv test da jeg var 3+6

Anmeld

21. december 2009

missKat

Anonym skriver:

hvor langt henne var du der? altså 4+5 osv?

noget der ligner 3+ eller start 4

Anmeld

21. december 2009

ÆSynneborre

jeg havde min første mens dag d. 5. december.. jeg testede positiv d. 18. december.. usandsynligt?? Jamen, jeg er positiv i hvert fald, men der er så også uvished om hvad blødningen d. 5. december - 8. december var. Men eftersom de ikke endnu kan se noget på skanningen, regner lægerne med, at graviditeten er fanget meget tidligt... men der er ikke fastlagt, hvor langt henne, jeg er endnu.. men det ser ud til, min krop har snydt mig... jeg skal skannes igen d. 7. januar for at se, hvad der er los.

Anmeld

21. december 2009

ghm

testet 4+0, der var dog signaler en uge før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.