hvad er det tidligste i har kunne teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.895 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Anonym trådstarter

jer der er gravide eller har været det. hvad er det tidligste i har kunne teste positiv? altså feks 2+5 eller 7+2 osv. hvornår har i fået den første positive test? (som altså passede)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Lise

På forventet mens-dag begge gange, det var vist 4+1

Anmeld

19. december 2009

Anonym trådstarter

slet ingen andre som vil fortælle hvornår de tidligst kunne teste positiv?

Anmeld

19. december 2009

luckas-mor

jg mener oss det har været omkring de. 4+ at jeg testede positiv første gang jeg var bar lidt dum og troed ikk en utygelig streg oss betød positiv
tog to forskellige igen 2 uger efter hehe og der viste de igen to streger hver bare utydelig med den ene,, og der fil jeg a vide a en veninde a det altså oss betød positivt

og her sidder jeg omkring 28uger efter hehe og er rigtig godt tyk med en super dejlig dreng i mavsen

natascha 31+5

Anmeld

19. december 2009

NoName

Anonym skriver:

slet ingen andre som vil fortælle hvornår de tidligst kunne teste positiv?

Skulle have haft mens d. 19/11... Men den udeblev, testede positiv 20/11. Så det må jo være 4+1 eller noget.

NoName 9. uge

Anmeld

19. december 2009

mamma til Armand

Hei

Jeg testet positiv 4 dager før forventet mens-dag. helt utrolig. 

Anmeld

19. december 2009

Bare mig..

Testede positivt ved 4+2

Anmeld

19. december 2009

Mumto3

Jeg har været gravid 4 gange og de to af gangene testede jeg i 3+4, men så var stregen også MEGET svag!!!

(og den ene af gangene testede jeg i uge 6-7 stykker fordi manden institerede på at jeg tog en graviditetstest selvsom jeg vidste med 100% sikker at jeg ikke var gravid. Men der kom alligevel to streger Det var min 4. graviditet, så jeg troede jeg vidste hvordan det føles når jeg bliver gravid. men nej, det vidste jeg ikke!)

Anmeld

20. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Anonym skriver:

jer der er gravide eller har været det. hvad er det tidligste i har kunne teste positiv? altså feks 2+5 eller 7+2 osv. hvornår har i fået den første positive test? (som altså passede)?

Hvis du spørger lægerne. Så er det tidligst 14 dage efter undfangelsen...men det passer jo heller ikke altid.

Anmeld

20. december 2009

missKat

Jeg testede en tydelig streg 4 dage FØR forventet mens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.