næsten ulideligt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2009

mullesmith2

så er det idag jeg forventer at mens kommer, der er ikke noget endnu og føles ikke somom der kommer noget.  Jeg kom dog til at teste igår selvom jeg ved man ikke kan regne med det helt endnu. Testede også om eftermiddagen og det var med den billigtest strimmel, ved ikke om det gør nogen forskel. Men negativ var den ihvertfald. Tror også jeg kommer til at teste idag haha jeg kan slet ikke styre det, var lige i netto og vupti så ser jeg lige mig selv smide to pakker testes ned i kurven da jeg står ved kassen, selvom jeg har 7 tests hjemme fra billigtest.dk. Nå men nu må vi se hvad dagen bringer, indtilvidere er der kun gode tegn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Corn

Pøj pøj

Anmeld

21. december 2009

mullesmith2

takker.

Anmeld

21. december 2009

mullesmith2

Ork kom til at teste idag også, stadig negativ. Men det er jo også først idag mens skulle komme... den er ikke kommet endnu. Ååååh håber den er der. Tror i ikke vores vennepar lige her idag har fortalt at de venter sig nu 11 uge. Det er lykkeligt selvfølgelig men hvornår er det mig.... det kunne jo være så dejligt vi fik en hver så de kunne lege sammen. Hmmm er bare endnu mere utålmodig nu.

Anmeld

22. december 2009

mullesmith2

Nå nu var det så igår mens skulle være kommet. Jeg har ikke set noget til den endnu, men jeg syntes det mærker somom den er på vej hvornår det skal være. Jeg tør ik rigtig teste igen, det er så sørgeligt at testene er negativ. Testede også igår og der var den negativ, det var dog ikke med morgenurin men middags. Det er en træls periode lige her hvor man ikke ved om det går den ene eller anden vej. men håber da på det bedste

Anmeld

22. december 2009

BinaMor

mullesmith2 skriver:

Nå nu var det så igår mens skulle være kommet. Jeg har ikke set noget til den endnu, men jeg syntes det mærker somom den er på vej hvornår det skal være. Jeg tør ik rigtig teste igen, det er så sørgeligt at testene er negativ. Testede også igår og der var den negativ, det var dog ikke med morgenurin men middags. Det er en træls periode lige her hvor man ikke ved om det går den ene eller anden vej. men håber da på det bedste

mine var først SVAGT positive i torsdags hvor min mens skulle have været mandagen før der.

Anmeld

23. december 2009

mullesmith2

gabriellasmor skriver:

mine var først SVAGT positive i torsdags hvor min mens skulle have været mandagen før der.

så er der jo håb endnu ;-) det glæder mig at høre. og tillykke med det  håber godt nok også jeg kan være gravid endnu. mens er heller ikke kommet endnu sååå det kan ske, nu er der gået 3 dage.

Anmeld

25. december 2009

Sofiedk

Hvordan går det med dig, har du fået mens eller pos test endnu

Anmeld

25. december 2009

mullesmith2

Nej der er ikke sket noget somhelst idag heller ikke, har dog ikke testet, syntes altså mens mærker som om det kommer hvornår det skal være nogen gange. Lige nu er der intet men jeg testede negativ igår sååå hmm jeg er på dag 29 i min cyklus, og i sidste måned var min cyklus kun 25 dage så det er det jeg har regnet ud fra. Får npk mens en af dagene... Glædelig jul allesammen

Anmeld

25. december 2009

Sofiedk

Ja dag 29 er jo ingenting at være på - en normal cyklus er jo på 28 dage ... Meeeen det betyder jo ikke at din mens ikke forbliver væk de næste 9 mdr - man kan vel altid håbe, alle dage uden mens er jo positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.