næsten ulideligt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. december 2009

mullesmith2

Nu sidder jeg her og læser en graviditetskalende uge for uge for at finde ud af hvad jeg ville være i hvis jeg nu var gravid. Det er kun omkring uge 3+0 eller 3+4 sådan noget i den stil er ik så god til at regne det ud hehe. Jeg kan næsten ikke vente med at finde ud af om der er gevinst den her gang. Jeg håber der er positiv test snart. Jeg kan ikke mærke det mindste, jeg føler mig bare som normal har dog haft lidt humørsvingninger syntes jeg. Vente vente vente... Og Glædelig jul til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Josesmor

Ihh ja... Jeg kende det alt for godt.. og tankerne får en så langt væk i drømmeland

Også glædelig jul til dig

Anmeld

19. december 2009

mullesmith2

jeg har så meget lyst til at teste, selvom det er for tidligt, har allrede brugt to her for 3 dage siden men det var jo endnu mere for tidligt hehe. total testoman...

Anmeld

19. december 2009

Sofiedk

Det er utroligt så lang tid 14 dage pludselig kan føles, det føles jo som en evighed hvor man konstant tænker. Ej jeg føler mig gravid - åh nej hvorfor skulle det lykkes lige denne gang.

Det er som du siger næsten ulideligt, men krydser fingre for den er der for os alle sammen denne gang

Anmeld

20. december 2009

mullesmith2

Jeg ville være utrolig heldig hvis den var her denne gang, i andet forsøg. Men jeg kan nu ikke mærke noget, men jeg tester her 1. juledag hvis ikke jeg har fået mens jeg skulle gerne få mens i morgen, hvis min cyklus da er ligesålang/kort (25dage) som sidste mdr. Held og lykke til alle    GLÆDELIG JUL

Anmeld

20. december 2009

FrkT

mullesmith2 skriver:

Jeg ville være utrolig heldig hvis den var her denne gang, i andet forsøg. Men jeg kan nu ikke mærke noget, men jeg tester her 1. juledag hvis ikke jeg har fået mens jeg skulle gerne få mens i morgen, hvis min cyklus da er ligesålang/kort (25dage) som sidste mdr. Held og lykke til alle    GLÆDELIG JUL

Jamen så er du da lige én dag foran mig. Jeg skulle gerne IKKE få min mens i overmorgen - altså den 22., og min cyklus er også på 25 dage. Held og lykke i morgen med helst manglende mens

Anmeld

20. december 2009

Mka

Vi må håbe at i er så heldige her i julen : )  Må være dejligt med sådan en kort cyklus,( så er vente tiden ikke såååå lang, selvom at det føles sådan. ) har en på 35 dage. 

Glædelig jul

Anmeld

20. december 2009

Mka

Anmeld

20. december 2009

mullesmith2

hva?? hehe

Anmeld

20. december 2009

Mka

tom side fejl hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.