tudetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Også et kram herfraMeget mere kan jeg desværre ikke gøre for dig,hvor gerne jeg end ville,andet end at sige at jeg bestemt også synes du gør det rigtige.Jeg ville gøre præcis som dig.

Håber I trods alt får en dejlig jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

TbCp

Milka skriver:

nej, hun har ikke set bøtterne. hun har i øvrigt selv en datter som blev tvangsfjernet fra hende da hun var 3 år gammel. hun er nu 17 og er lige begyndt at udvise begyndende tegn på skizofreni. det er bare så trist for hun er sådan en skøn pige.

Åhh nej hvor trist. Må håbe hun får behandling i tide og kan holde sig til medicinen!

Anmeld

19. december 2009

anna-jonas

Hold du fast i din beslutning Camilla.....................for det andet er for risikabelt, når hun er så utilregnelig. Fortæl din far, at du tog en ordentlig tudetur over hans mail, som du synes var unødig hård. Kun ved at fortælle hvad det gør ved dig, kan han lære noget..................måske.

DET ER IKKE DIT ANSVAR, at din søster er så langt ude..................og egentlig heller ikke dine forældres mere. Hun er jo ikke umyndiggjort..........................så det er op til hende selv, hvordan hun villeve sit liv...................eller måske mere KAN leve det. Hun lider af en grum sygdom, der er meget smertefuld for hende. I medicin perioderne, kan hun virke velfungerende.................men hun kan ikke mærke sig selv ordentlig..........p.g.a medicinen. Når hun så lader være med at tage medicin, bliver hun rablende psykotisk................og er til fare for sig selv og andre.

Camilla........................du har nok at tage dig af................og det burde dine forældre have forståelse for.

Sender dig et stort juleknus.................og håber at humøret er vendt.

Anmeld

19. december 2009

Klumpe-dumpe

Kan ikke sige noget der ikke allerede er blevet sagt.

Så jeg sender et stort kram og de varmeste tanker

Anmeld

20. december 2009

Barbamama

Kender godt det der med formanende fædre. Dog mest fra min svigerfar, men det er bare for MEGET at de vil bestemme over en og endnu værre når det gælder hvordan man vil behandle ens børn, for man gør jo det absolut BEDSTE for ens børn og det er bare noget andre ikke skal blande sig i for mor ved bedst!  Og det der med at du sidder og prøver (inde i dit hoved) at glatte ud for din far det kender jeg også godt. Min far kan også godt være rigtig grov nogle gange og så græder jeg sgu også og så må han selv sige undskyld i stedet for at jeg sidder og tænker at han nok ikke mente det så hårdt. Det kan godt være han ikke gjorde det, men det gjorde ondt på mig og så må han lære det på den måde. Og det gør også ondt på dig og det må det GERNE uanset hans hensigt Men ja jeg kan kun gisne om hvordan det må være at være alene-mor og så til to. Jeg føler heller ikke jeg må være ked af det over for Carla. Men man kan jo ikke have et happy-face hele tiden og det må vores børn jo egentlig også godt se så de lærer at man ikke er altid kan være glad

Og udover alt det, så kan jeg dælme godt forstå du ikke ønsker at din søster kommer på besøg når hun er så ustabil og tror der er en masse efter hende.

Jeg håber virkelig du kommer i bedre humør og ikke bebrejder dig selv en hel masse.

Anmeld

21. december 2009

Lilletrold

Jeg vil også tilslutte mig og sige at du skal holde på det, som du mener er det rigtige. Du har nok at se til i dit liv med dine dejlige prinsesser og jeg kan godt forstå at du gerne vil bevare normaliteten i jeres hverdag. Uanset om det er fuldtids narkomaner eller dem der bare gør det i "sjov" og tror de kan styre det, så er det ALDRIG en cocktail man blander med børn. Jeg syntes absolut heller ikke at dine forældre kan tillade sig at fortælle dig hvordan du skal gøre mht at lade hende se dine piger. Det er 200 procent dig der bestemmer på det område. Familie stridigheder er bare rigtig oplsidende og det er flot du bider det i dig mht din far for julefredens skyld. Husk du er mor for dine piger og det er dig der bestemmer uanset hvad !!! Stort knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.