åHHHH... stort stort kram til dig....
Og så vil jeg da sige af det giver så meget mening det du skriver, og kan godt sætte mig ind i din situation. Vi har selv en i min familie, ja min mors bror, som er narkoman. De var os splittet i min familie, fordi min mor ikke ville have kontakt til ham, og ikke have ham i hendes hjem, da min søster og jeg kom til verden. Nu de så småt begyndt af få kontakt til ham igen. Men han er jo så utilrengelig. Han lover min lille kusine på 5 guld og grønne skove. Her til jul et hallo kitty ur, som han jo selvfølgelig ikke har penge til nu, for de brugt på stoffer, så min mor måtte ud og købe det for ham, for min kusines skyld.
Syntes du gør det HELT rigtige med hensyn til sin søster. Det går ikke af lukke sådan en person ind i de smås liv. Og forældre til sådan nogle mennesker har bare så svært ved af se sandheden i øjne. Tror ikke de kan lukke af sådan som vi andre måske kan. Men syntes da ikke det fair af dine forældre af sige sådan til dig. Og kan fandme godt forstå du bliver ked af det. Og man har bare ikke tid til af være ked af det når man er alene med små børn...puha...
håber du kommer igennem dagen på en god måde alligevel, og dine to små bøtter vil være søde ved deres mor idag og give hende en masse smil og grin... 
stort knus....
Anmeld