se lige mine abeunger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Milka

Ranarupta skriver:

Ja, det kunne være, at jeg skal passe på, hvad jeg ønsker mig...

Da jeg var au pair for tvillinger på 6 mdr. (jeg var der i 10 mdr.), syntes jeg, at det var utroligt hårdt. Og der havde jeg dem mellem 10 - 15 timer om dagen. Men det er selvfølgelig intet imod at have dem døgnet rundt og ikke rigtigt få tid til at lade op... 

De ser så skønne ud!  De kunne ikke have fået en bedre mor!

jeg kan godt se at det må være hårdt når det ikke er ens egne børn! så er man måske knap så hengiven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Ranarupta

Tja, måske. Og så spiller dét faktum, at jeg var 10 år yngre end nu, nok også ind... 

(Men jeg elskede de børn - dejlige unger og havde nok også et andet forhold til dem, end jeg ellers ville have haft, da moren var min mors rigtigt gode veninde, som jeg har kendt hele mit liv. Manden derimod, han var en klaphat  af rang!)  

Anmeld

20. december 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

en sur luca, som lige er vågnet, og en lille bille i total hopla. på sidste billede demonstrerer de hvor dygtige de er blevet til SELV at holde sutteflasken 

Hvor er de bare søde og skøne, de er vildt gode til at holde sutte flasken selv

Er helt vild med de billerder... Jeg elsker bare at være mor til tvillinger, jeg har altid ønsket mig det, men har aldrig nogen sinde troret jeg ville få det..... men da jeg så endlig fik det af vide var jeg så meget i tvil om jeg nu kunne klar det... Men det er det mest dejligeste i verden at se de to små basser ligge der og smile til hinnanen. Selvfølig er det også hårdt engang i mellem men det det jo også med en.... Milka jeg syndes vi er rigtig heldig at vi har sådan nogle dejlige piger....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. december 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Er helt vild med de billerder... Jeg elsker bare at være mor til tvillinger, jeg har altid ønsket mig det, men har aldrig nogen sinde troret jeg ville få det..... men da jeg så endlig fik det af vide var jeg så meget i tvil om jeg nu kunne klar det... Men det er det mest dejligeste i verden at se de to små basser ligge der og smile til hinnanen. Selvfølig er det også hårdt engang i mellem men det det jo også med en.... Milka jeg syndes vi er rigtig heldig at vi har sådan nogle dejlige piger....

sidder her med bille på skødet og hun begyndte bare at smile og grine helt vildt da hun så billedet af dine piger! 

og ja, gu er vi heldige 

Anmeld

20. december 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

sidder her med bille på skødet og hun begyndte bare at smile og grine helt vildt da hun så billedet af dine piger! 

og ja, gu er vi heldige 

hvor sødt bliver helt rørt, er så let til tåre for tiden..

Anmeld

20. december 2009

anna-jonas

Camilla..............jeg elsker dine bøtter. Bliv endelig ved med at sætte billeder ind..............love it.

Anmeld

20. december 2009

JustAnotherName

De er bare slet ikke til at stå for 

Anmeld

20. december 2009

JustAnotherName

MORJESPERSEN skriver:

Dine tøser er simpelthen også bare noget af det dejligste! ....suk!

Anmeld

20. december 2009

Barbamama

Milka skriver:

en sur luca, som lige er vågnet, og en lille bille i total hopla. på sidste billede demonstrerer de hvor dygtige de er blevet til SELV at holde sutteflasken 

ohhhh de er så DEJLIGE!!!!!! Jeg kan blive helt ærgerlig over min anden lille bebs ikke blev til noget når jeg ser dine unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.