se lige mine abeunger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Milka

en sur luca, som lige er vågnet, og en lille bille i total hopla. på sidste billede demonstrerer de hvor dygtige de er blevet til SELV at holde sutteflasken 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Ranarupta

Hold k***, nogle gode billeder! 

Elsker billede nr.2, hvor Lilja bare er ved at flække over "luse"-pilleri!

Ævs, jeg vil også have tvillinger!! 

/Karina 13+6

Anmeld

18. december 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hold nu op,hvordan kan det lade sig gøre at de bare bliver sødere og sødere???For pokker,hvor er de kære,SUPER gode billeder

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

Årh altså, sådan nogle billeder må du altså ikke smide på. Lige før jeg begyndte atsmåtude . Jeg smeltede jo hele vejen ned af sofaen. Jeg er VILD med dem på alle billeder, men billede 3 er da bare for skønt!!!! Suk...ville ønske Emma havde en tvillingesøster, hun kunne lave sjov  med. 

Anmeld

18. december 2009

Milka

Ranarupta skriver:

Hold k***, nogle gode billeder! 

Elsker billede nr.2, hvor Lilja bare er ved at flække over "luse"-pilleri!

Ævs, jeg vil også have tvillinger!! 

/Karina 13+6

tak  lilja elsker sin søster og rører meget ved hende. luca ser lilja mere som et objekt hun kan rejse sig op ad. det går ofte galt 

Anmeld

18. december 2009

Milka

bondepigen skriver:

Årh altså, sådan nogle billeder må du altså ikke smide på. Lige før jeg begyndte atsmåtude . Jeg smeltede jo hele vejen ned af sofaen. Jeg er VILD med dem på alle billeder, men billede 3 er da bare for skønt!!!! Suk...ville ønske Emma havde en tvillingesøster, hun kunne lave sjov  med. 

tænker tit at tvillingefødsler burde være normen for os mennesker, det må være så ensomt at være en lille baby alene! (altså uden en jævnaldrene). de har bare SÅ meget glæde af hinanden, mine to små tosser

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

Milka skriver:

tænker tit at tvillingefødsler burde være normen for os mennesker, det må være så ensomt at være en lille baby alene! (altså uden en jævnaldrene). de har bare SÅ meget glæde af hinanden, mine to små tosser

Ja, det kan jeg kun give dig ret i. Jeg har osse altid ønsket mig en tvillingesøster. Men det er sikkert osse hårdt, men måske er det blevet nemmere nu, hvor de virkelig kan "bruge" hinanden...?

Anmeld

18. december 2009

Milka

Ja, det kan jeg kun give dig ret i. Jeg har osse altid ønsket mig en tvillingesøster. Men det er sikkert osse hårdt, men måske er det blevet nemmere nu, hvor de virkelig kan "bruge" hinanden...?

altså jeg har aldrig syntes at det var overdrevet hårdt ... netop fordi de har den harmoni de har. der har ligesom været ro på fra starten, hvis det giver mening  

de første 3-4 måneder var afsindigt hårde, og selvfølgelig er det en bitch hvis de er kede af det / syge samtidigt. men sådan overordnet har det faktisk været overraskende nemt 

Anmeld

18. december 2009

Ranarupta

Ja, det kunne være, at jeg skal passe på, hvad jeg ønsker mig...

Da jeg var au pair for tvillinger på 6 mdr. (jeg var der i 10 mdr.), syntes jeg, at det var utroligt hårdt. Og der havde jeg dem mellem 10 - 15 timer om dagen. Men det er selvfølgelig intet imod at have dem døgnet rundt og ikke rigtigt få tid til at lade op... 

De ser så skønne ud!  De kunne ikke have fået en bedre mor!

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

Milka skriver:

altså jeg har aldrig syntes at det var overdrevet hårdt ... netop fordi de har den harmoni de har. der har ligesom været ro på fra starten, hvis det giver mening  

de første 3-4 måneder var afsindigt hårde, og selvfølgelig er det en bitch hvis de er kede af det / syge samtidigt. men sådan overordnet har det faktisk været overraskende nemt 

Det var faktisk osse det jeg tænkte, men jeg ville jo ikke spørge direkte, hvis jeg nu var helt forkert på den....

Emma er nemlig 10 gange nemmere (og nu er hun jo i forvejen temmelig nem) når hun har været sammen med et andet barn. Men jeg vidste jo ikke om det var anderledes, når det var ens søster man var sammen med....

Men puha, kunne nu godt forestille mig, at det har været hårdt da de var helt små, og når de er syge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.