Gravijern = kvalme?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2009

Tvilling

Det fik jeg også afvide fra uge 10. Rådet er ret nyt at det allerede er fra uge 10 sagde min jordmor.

Angående kvalme.  Jeg startede fredags også med gravi jern. Og føj Hr. Kvalme vendte tilbare i dag. Voldsom rumlen i maven og jeg var bare klar til ofre mig ud af vinduet. Men jeg forsøger at holde ud.

Og lige til noget andet. Jeg kommer almindeligvis hvis jeg er heldig på wc "stort" 1 gang om dagen, og indtil videre har jeg været *2, så skal da lige hilse og sige der er gang i min, jeg frygtede nemlig hård mave. Og problemer derved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Bare mig..

Caroline86 skriver:

kvalme er en helt normal bivirkning når man tager jern, søde!

Det er også derfor jeg startede senere end de anbefaler, for jeg havde så meget kvalme i forvejen at jeg ikke kunne overskue flere kvalmefremmende ting Mit blev bedre efter en uges tid da kroppen havde vænnet sig til det

Husk ikke at tage pillen sammen med mad eller andre kosttilskud/vitaminer

Knuser

Hvorfor må man ikke tage jernpiller og vitaminpiller sammen? Jeg tager gravitamin og almindelige jernpiller sammen. Er det farligt =?

Anmeld

20. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
marikka skriver:

Hvorfor må man ikke tage jernpiller og vitaminpiller sammen? Jeg tager gravitamin og almindelige jernpiller sammen. Er det farligt =?

nej, det er bestemt ikke farligt.. Men du optager ikke jernet ret godt hvis du tager det sammen med andet! Så du får ikke noget ud af at tage jerntabletterne hvis du tager dem sammen med dine vitaminer

Jeg tager min gravitamin til aftensmaden og min jerntablet om aftenen når jeg børster tænder

Anmeld

20. december 2009

Bare mig..

Caroline86 skriver:

nej, det er bestemt ikke farligt.. Men du optager ikke jernet ret godt hvis du tager det sammen med andet! Så du får ikke noget ud af at tage jerntabletterne hvis du tager dem sammen med dine vitaminer

Jeg tager min gravitamin til aftensmaden og min jerntablet om aftenen når jeg børster tænder

Nå for søren, det vidste jeg ikke. Tak

Anmeld

21. december 2009

NoName

Har set noget der kaldes Amino-jern, nogen der har erfaring med disse??? aminojern.dk

Anmeld

20. april 2010

FruHolm <3

nogen der ved om det skader at tage jerntabletter før 10 uge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.