Jeg klarede den ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. december 2009

LauraLW

Den møg glucose belastnings test...

Det var nu ikke så slemt at drikke, smagte egentlig bare af ufortyndet lemonade, men nøj hvor fik jeg det skidt bagefter!

Så efter lidt over en time i venteværelset måtte jeg løbe ud på toilettet og snakke i den store hvide porcelæns telefon. - ØV (selvom jeg fik det bedre bagefter), nu skal jeg igennem det hele en gang til i Januar!

Pip herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Lise

Åh nej, for filans da  - hvor er det uheldigt!!! Det er jo ikke ligefrem noget der styrker odds'ne for at det går problemløst næste gang...

for at det lykkes i januar

Anmeld

18. december 2009

LauraLW

Lise skriver:

Åh nej, for filans da  - hvor er det uheldigt!!! Det er jo ikke ligefrem noget der styrker odds'ne for at det går problemløst næste gang...

for at det lykkes i januar

Nej det er jo det... tror bare at jeg prøver at lægge mig så snart det er drukket næste gang, og så må vi krydse fingre for at jeg kan klare den i de to timer... for hulans altså! - Gad vide hvad der sker hvis det går galt igen.. får man så bare en ny tid igen igen? Det er jo nærmest tortur...

Anmeld

18. december 2009

Sisley

Hvorfor blev du dårlig - har du diabetes eller var det bare for meget for en tom mave?

Sisley

Anmeld

18. december 2009

LauraLW

Sisley skriver:

Hvorfor blev du dårlig - har du diabetes eller var det bare for meget for en tom mave?

Sisley

Har ikke diabetes (eller det er jo det de vil teste om man er ved at få), så tror bestemt at det er sukkervandet i tom mave. - Man skal jo faste fra aftenen før, og det gælder også vand, så det var åbenbart lige barskt nok for mit system og blodsukker... gætter jeg på.

Anmeld

18. december 2009

iln

Puha... ved hvordan du har det. Var selv igennem testen. Synes så det var fordærdeligt at drikke. Til sidst sagde sygeplejesken: Du har kun 10 min. til at drikke det i og der er gået 8. Og der var jeg ikke engang halvvejs. Jeg skulle så kun faste fra om morgenen af og fik et glas vand jeg måtte drikke i løbet af de to timer.

Håber det lykkes for dig i jan.

Anmeld

18. december 2009

lulle1985

LauraLW skriver:

Har ikke diabetes (eller det er jo det de vil teste om man er ved at få), så tror bestemt at det er sukkervandet i tom mave. - Man skal jo faste fra aftenen før, og det gælder også vand, så det var åbenbart lige barskt nok for mit system og blodsukker... gætter jeg på.

puh ha sikke en omgang... jeg havde heller ikke sukkersyge men føj hvor blev jeg altså også rigtig rigtig dårlig af det. jeg er sikker på det er fordi man ikke er vant til og faste og bare tanken om man ikke må hverken drikke eller spise gør en endnu mere dårlig...

for det går bedre til januar..

Anmeld

18. december 2009

Lærke90

LauraLW skriver:

Det var nu ikke så slemt at drikke, smagte egentlig bare af ufortyndet lemonade, men nøj hvor fik jeg det skidt bagefter!

Så efter lidt over en time i venteværelset måtte jeg løbe ud på toilettet og snakke i den store hvide porcelæns telefon. - ØV (selvom jeg fik det bedre bagefter), nu skal jeg igennem det hele en gang til i Januar!

Pip herfra.

Puha det lyder skam ikke rart

Men kan måske trøste dig med at du langt fra er den eneste som fik det skidt af det. Jeg havde også utrolig svært ved det, og var også meget tæt på  (gjorde heldigvis ikke)

Men vi  for at det går bedre til januar.

Anmeld

18. december 2009

Winnie

LauraLW skriver:

Pip herfra.

Ej, sikke noget. Jeg synes det smagte forfærdeligt, og var også tæt på at  kige da jeg havde drukket det, så sad bare lidt stille hvor jeg var til jeg fik det bedre.

Jeg skulle faste fra kl 22 om aften, men måtte drikke et glad vand om morgen hjemmefra, og det var jeg super glad for.

Held og lykke i januar.

Anmeld

18. december 2009

Rikkemor89

Hvis det går galt igen, så skal du sige til din læge a du ikk kan drikke det eller a du ikk kan holde det i dig, så kan de tage blodprøver på dig istedet for, for jeg skulle prøve at drikke en inden jeg blev gravid & ikk engang der kunne jeg drikke den, så da jeg blev gravid & de sagde a jeg skulle drikke en, sagde jeg bar a det kunne jeg ikk så de måtte følge det på en anden måde, så nu kommer jeg ned & får taget mit blodsukker engang hver 4 uge & det virker fint (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.