gode råd til hår vask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

trunte89

MoarJ skriver:

Det er jo så ikke til at sige...

Min hun elsker også bare at plaske rundt i vandet... Når hun er færdig, kan vi næsten tage en soppe tur på badeværelset...

Der mangler bare liiige sandet osv... Som ved en strand...

Det kender jeg ALT for godt. Jeg har fundet ud af, at alt der kan indeholde mere end 1 dl vand IKKE skal med i badekarret, for så tømmer hun alt vandet ud på gulvet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Mira0911

trunte89 skriver:

Det kender jeg ALT for godt. Jeg har fundet ud af, at alt der kan indeholde mere end 1 dl vand IKKE skal med i badekarret, for så tømmer hun alt vandet ud på gulvet.

Det er jo så hyggeligt når der bader rundt i karret....

Anmeld

18. december 2009

TbCp

Man kan købe sådan en "skærm" i babysam... måske den vil hjælpe?

Anmeld

18. december 2009

hannetheis

TbCp skriver:

Man kan købe sådan en "skærm" i babysam... måske den vil hjælpe?

det er smart har du erfaringer med den

Anmeld

18. december 2009

Anja

Hos os virker det at bede dem kigge op på loftet og så skynder man sig at skylle håret mens man skærmer lidt med hånden, så der ikke kommer vand i øjnene.

Nogle gange kan det hjælpe, at de selv er med til at holde bruseren.

Da vores den ældste var et par år fik vi ham overbevist om at hårvask er godt ved at kalde shampooen for "drenge-shampoo"  - hvert barn kræver nye tricks

Anmeld

18. december 2009

TbCp

hannetheis skriver:

det er smart har du erfaringer med den

Nej ikke rigtig. Jeg havde købt en til min datter men nåede aldrig rigtig at få den brugt.... den havde ligget i noget vand for længe og var blevet ulækker så den røg ud igen

Anmeld

18. december 2009

ekzunz

Lukas har også fået et flip hvor han pludselig ikke vil have skyllet hår, men når jeg be'r ham om at kigge op i loftet og så holder bruseren helt ned til håret, så synes han det kilder - og så går det lige...

Men ellers ville jeg altså også bare skylle håret - det er jo en af de ting som er nødvendige og som man skal ha' gjort uanset om man vil eller ej...

Anmeld

18. december 2009

hannetheis

dejligt at jeg ikke er den eneste som har de problemer.

jeg må i gang med at prøve nogle af de ting i skriver. håber det virker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.