Hvilken film synes I jeg SKAL se?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

iln

Rosa skriver:

Jeg vil se en film, men jeg savner inspiration -  hvilken film vil I anbefale, gerne en lidt klassiker-agtig en som man bare SKAL have set...

Kram

Rosa

Håber du fandt en film.

Jeg kan ikke engang anbefale en da jeg er af den evne, at jeg ikke kan huske titler. Det er lykkes mig flere gange at leje/købe film og når jeg sætter dem på herhjemme... ja så står de allerede på dvd hylden. Pinligt men jeg kan kun huske film via handlingen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

BinaMor

Hair

Jesus christ superstar

Braveheart

The Wall

Matador

Die heart - mega heart

lige nogle hurtige klassikere - sys jeg

Anmeld

18. december 2009

Mimic

det er godt nok ikke en film, men en serie.

Stolthed og fordom, den nye indspilning fra 1995.

lavet over Jane Austens roman... filmen den er indspillet som, er også ret god

Linda

Anmeld

18. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hold da ferie der var mange gode bud

Jeg har selvfølgelig set de fleste af dem mere end en gang, men nu er jeg i gang med Steel Magnolias efter at have set Jane Eyre i går... Den lille fyr i maven hold seriøst FEST til kl 3, og jeg kunne ikke sove for det - lidt tidligt i uge 22 allerede at kunne se bobler udenpå maveskindet... Han lå kun stille når jeg sang, men come on - at kræve at jeg skal synge børnesange til kl 3 om natten er lige i overkanten når man ikke engang har åbne øjne endnu...

KH

Rosa 21+5

Anmeld

18. december 2009

Honningblomst

Sound of music....elsker den film...

Anmeld

18. december 2009

oo

Dansker i England skriver:

En film, jeg gerne selv vil se, er Be kind rewind. Den skulle være hyle morsom. (Den kommer på tv herovre efter nytår, så venter spændt på at se den).

Hvis du er til komedier, vil jeg anbefale What happens in Vegas. Selv om jeg ikke er den store Kutcher fan, synes jeg nu, den er et kig værd.

Be Kind Rewind er SÅ god Den skal du glæde dig til at se. God på spassrmåden altså, hvor det bare er spøjst det hele og derfor virkelig morsomt

Anmeld

18. december 2009

otlitrom

Jeg elsker filmen Crash! (Tror jeg vil se den NU!)

ellers er der Taken, The Valley of Elah, In The Name Of The Father, The Constant Gardener, Million Dollar Hotel (den er lidt mærkelig, enten elsker eller hader man den), Vicky Christina Barcelona, The Island, Devil Wears Prada, 50 First Dates, Catch Me if You can, Talented mr. Ripley, Knowing, The Number 23..

Du har sikkert set mange af dem!

Anmeld

18. december 2009

oo

Noget helt andet er, hvis du stadig mangler film at se...så er "Lad den rette komme ind" meget smuk og mørk og svensk og vinteragtig. Den kunne jeg rigtig godt lide bogen er en del mere voldsom og omfattende end filmen (som det jo ofte er tilfældet), men jeg syntes sagtens filmen kan stå for sig selv.

Anmeld

18. december 2009

Sasja77

En verden udenfor - The Shawshank Redemption

Er en klassiker man skal se! du kan slå den op på den side der hedder

Imdb.com

God fornøjelse!

Anmeld

18. december 2009

Sasja77

Hov kunne lige se at du har set En verden udenfor:-) Så vil du være vild med The Bucket List som der også er blevet nævnt! Fantastisk film!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.