Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
REALITY BITES!!!! Total yndlingsfilm...
og så er ham Ethan Hawke altså lidt mums i den film
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: REALITY BITES!!!! Total yndlingsfilm... og så er ham Ethan Hawke altså lidt mums i den film
THE BUCKET LIST med Jack Nicholson og Morgan Freeman total livsbekræftende og sjov/ sød film.. men en tude film
Kan varmt anbefale det der LOVE FILM...... det er der hvor man kan leje film på nettet.. herhjemme elsker vi at se film og vi synes det er genialt
Rosa skriver: Jeg vil se en film, men jeg savner inspiration - hvilken film vil I anbefale, gerne en lidt klassiker-agtig en som man bare SKAL have set... Kram Rosa
Jeg vil se en film, men jeg savner inspiration - hvilken film vil I anbefale, gerne en lidt klassiker-agtig en som man bare SKAL have set...
Kram
Rosa
Uhh, der er nævnt mange gode film her.
Jeg er helt vild med En verden udenfor - Shawshank Redemption, den er rigtig god!!!!
Har ikke læst om den er foreslået, så her er mit bud:
P.S. I LOVE YOU
Godfather I også hvis du ikke ved hvad du vil se de næste par dag så Godfather II og ja sørme III
Boondog saints den er lidt voldsom, men super...
og hvis det eri den helt gale retning så tag en gang sleepers
CRS skriver: Godfather I også hvis du ikke ved hvad du vil se de næste par dag så Godfather II og ja sørme III Boondog saints den er lidt voldsom, men super... og hvis det eri den helt gale retning så tag en gang sleepers
Den er KANON god!
Nu var det jo vist i går, du søgte film, men hvis du ikke allerede har set dem, skal du se:
Little miss sunshine
og
Elling (svensk film)
...det er sådan nogle skønne film!
Jeg holder med om at Boondock Saints er bare super god. Glæder mig til 2´ern kommer.
Ellers er der altid den klassiske Casablanca.
Kan da også lige give mine bud på ynglingsfilm
Farven lilla.
Chicargo ( Musical)
I seng med fjenden (en sød og lidt uhyggelig film med Julia Roberts)
Hånden på vuggen (RIGTIG uhyggelig, sådan rent psykisk)
Ranarupta skriver: Hmm... Jeg kan faktisk ikke komme på nogen... Og jeg eeeelsker film. MEN vil alligevel anbefale det allerbedste (en serie), jeg kan sætte mig til at se. Jeg har set afsnittene om og om igen... Columbo (Jeg er vist en meget gammel kone...  
Hmm... Jeg kan faktisk ikke komme på nogen... Og jeg eeeelsker film.
MEN vil alligevel anbefale det allerbedste (en serie), jeg kan sætte mig til at se. Jeg har set afsnittene om og om igen...
Columbo
(Jeg er vist en meget gammel kone...  
Jeg er også total fan af Columbo. Skal bare se afsnittene selvom de bliver sendt relativt sent. Og jeg er ikke gammel (mener jeg da selv) så det er du heller ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128