Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg sagde også engang, at jeg altså ALDRIG ville gøre det - men så blev jeg mor, og det var bare det mest naturlige i verden. Første gang jeg gjorde det, skete det bare - tænkte først over at jeg havde gjort det bagefter
Macaab skriver: Og numsesnifning er til tider også mindre klamt... Er der noget værre end lige at stikke fingere ned i blekanten for at trække ud i bleen og kigge, for at finde ud af, at yndlingsungen har lavet en op-af-ryggen-én, så ens fingre er knap så lækre Så hellere tage en sniffer
Og numsesnifning er til tider også mindre klamt...
Er der noget værre end lige at stikke fingere ned i blekanten for at trække ud i bleen og kigge, for at finde ud af, at yndlingsungen har lavet en op-af-ryggen-én, så ens fingre er knap så lækre
Så hellere tage en sniffer
he he he...åh hvor jeg kender det....den gjorde jeg altid ved mit første barn. nu tager jeg hellere en sniffer
Melder mig også ind i numse sniffer klubben.
Det meget hurtigere end og skulle kigge hele tiden!: Min datter er bare sån en der prutter utrolig meget så der er tit hvis hun får skiftet ble uden grund.. !!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128