For ca. 2 år siden, kort inden jeg blev gravid med Marcus, var jeg på cafe med min veninde som var 6 måneder hende på det tidspunkt. Ved et bord lidt fra hvor vi sidder, sidder 3 kvinder med deres børn. Imens vi sidder der og nyder vores mad, tager den ene kvinde sit barn op og "sniffer" til barnets numse, rejser sig (med pusletaske) og går ind på toilettet. Efter 10 minutter er det så en af de andre kvinders tur.
Min veninde og jeg blev enige om at det var da nok det mest ulækre vi længe havde set. Tænk sig at sidder og "sniffe" til barnet numse. Nej, nej, nej, det var simpelthen for ulækkert. Vi blev hurtigt enige om at når vi fik børn så ville vi ikke være numsesniffer.
Sidst vi var samlet, sad vi i haven hos min veninde og hendes mand. Pludselig lugter der mistænkeligt af prut, og vupti så ruger Marcus op i mine arme og mor her tager en ordenlig numsesniffer og kan konstatere at det ikke er denne ble det kommer fra. Og ja så flyver Gustav op i sin mors arme hvor han også bliver udsat for en numsesniffer, og hun må så forlade bordet og ind på toilettet for at udskifte bleen med en ren.
Katja, nu også medlem af numsesniffer klubben.
Anmeld