update! nr. 2....måske gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

Sofiedk

uuuh hvor spændende ... krydser fingre for den er der for dig denne gang, det lyder ihvertfald som om du har alle de rigtige tegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Hvorfor smutter du ikke til lægen og får afgjort en gang for alle om du er gravid?

Jeg tror ikke jeg ville kunne holde ud at gå at vente og teste og vente og teste

Anmeld

20. december 2009

mullesmith2

Venter stadig spændt på et svar

Anmeld

20. december 2009

Anonym trådstarter

Nå jeg må da hellere skynde mig at svare her så i ikke venter for spændt der var desværre ingenting! fatter ikke helt hvordan det kan være.. men tænker det måske er pga. p pille stop at min krop opførte sig så underligt.. fik min mens fredag aften!

SÅ ikke denne gang æv æv..men har ikke så travlt.. blev bare så håbefuld.. da der skete alle de ting..!

Anmeld

21. december 2009

mullesmith2

sådan noget crap.... det er så øv når alle tegnene er der og der så ik er det mindste alligevel. øv. Hvor længe er det siden du stoppede med p piller? Jeg er selv lige stoppet med pillerne for 2mdr siden så det er anden måned vi er igang med at prøve, men der kan vel gå længe før ens krop er helt tilbage til normalen efter lang tid på piller. Nå men håber det lykkedes her i 2010  krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.