update! nr. 2....måske gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Anonym trådstarter

Ja en lille update.. der er sket en del, brysterne er vokset, der er kommet lidt mælk i... haft mens agtige smerter gået over til irriteret over en konstant trykken i højre side, i går aftes måtte jeg vende og dreje mig gud ved hvor mange gange fordi jeg ikke kunne falde i søvnfor at finde den "rigtige" stilling. I går havde jeg også lidt bobblene fornemmelser samme sted som trykken. nogle gange kan jeg ikke holde ud at sidde på en bestemt måde fordi det er SÅ irriterende..

Har dog for sjov taget en test i går eftermiddags.. kunne ikke rigtigt se noget på den.. jeg syntes jeg kan skimte en svag strej men er meget i tvivl.. skal have mens i morgen..

Jeg må indrømme har aldrig følt min krop sådan her før...og jeg har værer gravid før!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Mortil2-87

kunne lyde til du var gravid.!

Men to graviditeter er jo for det meste aldrig ens. ! Så hvem ved!.

Krydser fingre for dig ( kan se du prøver )

Anmeld

17. december 2009

otlitrom

spændende! for dig!

Anmeld

17. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Ja en lille update.. der er sket en del, brysterne er vokset, der er kommet lidt mælk i... haft mens agtige smerter gået over til irriteret over en konstant trykken i højre side, i går aftes måtte jeg vende og dreje mig gud ved hvor mange gange fordi jeg ikke kunne falde i søvnfor at finde den "rigtige" stilling. I går havde jeg også lidt bobblene fornemmelser samme sted som trykken. nogle gange kan jeg ikke holde ud at sidde på en bestemt måde fordi det er SÅ irriterende..

Har dog for sjov taget en test i går eftermiddags.. kunne ikke rigtigt se noget på den.. jeg syntes jeg kan skimte en svag strej men er meget i tvivl.. skal have mens i morgen..

Jeg må indrømme har aldrig følt min krop sådan her før...og jeg har værer gravid før!

jeg syntes det lyder meget som da jeg blev gravid, her denne gang, jeg havde det vildt mærkeligt, og på en eller anden sjov måde, var jeg ikke i tvivl om at jeg var gravid.. det føleles helt anderledes og så alligevel ikke anderledes fra da jeg blev gravid med nichlas.

for en positiv test..

knus karina 32+2

Anmeld

17. december 2009

FrkC

Hvor er det spændende

alt hva jeg kan for at den er der

Anmeld

17. december 2009

Anonym trådstarter

Tandfeen i forklædning skriver:

Hvor er det spændende

alt hva jeg kan for at den er der

heeh tak prøver at teste i morgen tidlig så må vi se..

Anmeld

17. december 2009

Anonym trådstarter

micha1987 skriver:

kunne lyde til du var gravid.!

Men to graviditeter er jo for det meste aldrig ens. ! Så hvem ved!.

Krydser fingre for dig ( kan se du prøver )

ja tror også den er god nok!

Anmeld

19. december 2009

Mortil2-87

Jamen tillykke med det

Anmeld

19. december 2009

FrkT

Har du testet??

Anmeld

19. december 2009

mullesmith2

Super spændende  håber på positiv svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.