Mænd og snevejr!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Ni-ko-li-ne

Tvilling skriver:

Hej Piger

Er SÅ vred på min mand lige nu. De fraråder udkørsel i trekants området, men han SKULLE til åbenrå til morgen for at være censor. Han kører kl. 6 for at være der til kl. 8. Han ringer 7.56 at han er nået vel frem, men der holder kun 3 biler, så han er spændt på om det bliver til noget. Insisterede på at han aflyste. Flere eksamener i fredericia og horsens er aflyst. Skolerne er lukket. Nu vil jeg godt bare have ham HEL hjem igen. Snøft. Han synes det havde været sjovt at kører derned. Jamen for pokker. Flere af vores venner siger til dagens stunt, at han ikke er rigtig klog. Altså min mand bliver 5 år når der kommer sne.

KOM HJEM:

Tak fordi du læste med

K Tvilling 14+5

min mand GIK op til bussen og tog den på arbejde:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

MaleneG

mit kære mandfolk måtte simpelthen opgive at komme ind i bilen i morges  Så han har taget skrallen ( Knallerten ) på arbejde ..

Anmeld

17. december 2009

Barbamama

Tvilling skriver:

Hej Piger

Er SÅ vred på min mand lige nu. De fraråder udkørsel i trekants området, men han SKULLE til åbenrå til morgen for at være censor. Han kører kl. 6 for at være der til kl. 8. Han ringer 7.56 at han er nået vel frem, men der holder kun 3 biler, så han er spændt på om det bliver til noget. Insisterede på at han aflyste. Flere eksamener i fredericia og horsens er aflyst. Skolerne er lukket. Nu vil jeg godt bare have ham HEL hjem igen. Snøft. Han synes det havde været sjovt at kører derned. Jamen for pokker. Flere af vores venner siger til dagens stunt, at han ikke er rigtig klog. Altså min mand bliver 5 år når der kommer sne.

KOM HJEM:

Tak fordi du læste med

K Tvilling 14+5

EJ et FEDT indlæg! Min kæreste er så CYKLET på arbejde til morges (8km) selvom jeg bad ham om at tage toget (der nok var forsinket). "Der sker jo ikke noget skat" DET VED DU SGU DA IKKE!!!! Ihhh!!!! Ja jeg er ALTID bekymret men han tager det MEGET roligt. Han har heldigvis fri i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.