Mænd og snevejr!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Tvilling

Hej Piger

Er SÅ vred på min mand lige nu. De fraråder udkørsel i trekants området, men han SKULLE til åbenrå til morgen for at være censor. Han kører kl. 6 for at være der til kl. 8. Han ringer 7.56 at han er nået vel frem, men der holder kun 3 biler, så han er spændt på om det bliver til noget. Insisterede på at han aflyste. Flere eksamener i fredericia og horsens er aflyst. Skolerne er lukket. Nu vil jeg godt bare have ham HEL hjem igen. Snøft. Han synes det havde været sjovt at kører derned. Jamen for pokker. Flere af vores venner siger til dagens stunt, at han ikke er rigtig klog. Altså min mand bliver 5 år når der kommer sne.

KOM HJEM:

Tak fordi du læste med

K Tvilling 14+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

mukka88

HELT ENIG 

Anmeld

17. december 2009

LouiseNielsen

Tror det er en typisk mande ting..... De bliver som små børn igen, og de tænker ikke helt over konsekvenserne ved at køre ud selvom det frarådes..... De tænker, ja ja selvfølgelig sker der ikke noget....

Vi skal til 25 års fødselsdag på fyn på lørdag, og sagde lige til min kæreste nu her at hvis vejret fortsatte sådan så måtte vi blive hjemme. Jeg har en søn at tænke på og en baby i maven, og vil ikke udsætte mig selv for noget! Men han syntes jeg er dybt latterlig, for der sker jo ikke noget, vejene bliver jo ryttet!

Anmeld

17. december 2009

LotteGabriella

Hej Piger

Er SÅ vred på min mand lige nu. De fraråder udkørsel i trekants området, men han SKULLE til åbenrå til morgen for at være censor. Han kører kl. 6 for at være der til kl. 8. Han ringer 7.56 at han er nået vel frem, men der holder kun 3 biler, så han er spændt på om det bliver til noget. Insisterede på at han aflyste. Flere eksamener i fredericia og horsens er aflyst. Skolerne er lukket. Nu vil jeg godt bare have ham HEL hjem igen. Snøft. Han synes det havde været sjovt at kører derned. Jamen for pokker. Flere af vores venner siger til dagens stunt, at han ikke er rigtig klog. Altså min mand bliver 5 år når der kommer sne.

KOM HJEM:

Tak fordi du læste med

K Tvilling 14+5

ØV ØV, han skulle skamme sig skulle han

Krydser fingre for at han snart kommer hjem

Anmeld

17. december 2009

otlitrom

Bor i Vejle, og min kæreste mente godt jeg kunne køre ud, selvom jeg har sommerdæk på min lille konebil! "Bare kør forsigtigt, så sker der ingenting!"!! WHAT?!

Mænd er bare ikke logisk tænkende nogen gange!

Jeg bliver her! Og har også fået snefri nu, da skolen er lukket!

Anmeld

17. december 2009

Tvilling

Ja jeg har også meldt afbud til mine aftaler idag. Skal IKKE nyde noget. Og JA han skulle skamme sig. Men desværre tror jeg det ikke helt. Bare jeg får ham hel hjem, så går det også denne gang. Men bliver så når han er så stædig. Det er jo bare sne siger han. Landet kan jo ikke gå i stå. Jamen kærer det gør det altså om du vil eller ej.

Anmeld

17. december 2009

Mira0911

Mænd elsker sne, så de skal altid liiiige ud og køre i det... Nærmere sagt at lege vildt...

Anmeld

17. december 2009

oo

min mand ville hellere end gerne være blevet hjemme, han var ved at skide i bukserne over at skulle ud at køre i det vejr. Der var overhovedet ikke blevet ryddet sne mellem Faaborg og Svendborg fortalte han i telefonen da han var nået frem, og han sagde han havde kørt i 2. gear hele vejen og maks 35 km i timen. Jeg havde givet ham en termoflaske med the med imorges hvis nu han kørte fast og skulle vente på Falck. Faaborg og Svendborg var så også det eneste område på Fyn hvor der ikke var forbud mod kørsel, så det var jo bare GREAT

nu må vi se, han skal jo lige hjem igen her om en times tid og så skal vi også lige til Odense med min eksamensopgave og det sner altså stadig godt her i Faaborg

Anmeld

17. december 2009

vatten

Åh ja, mænd og bilkørsel

De kan sagtens styre bilen i tre meter sne eller isslag- advarsler er kun for idioterne, der ikke kan finde ud af at køre bil.

De kører altid perfekt- det er altid de andre bilister, der er nogle skvaderhoveder.

De kører aldrig for stærkt- de følger bare trafikken.

De dytter kun af folk, hvis de kører latterligt, men når folk dytter af dem, er det nogle idioter af rang, der skulle bagpules med en baseballbat. 

Åh ja, hvor jeg kender det

Anmeld

17. december 2009

oo

hmmm...jeg er da glad for at min mand skiller sig så meget ud fra mængden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.