en spøjs tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Selvfølgelig tør du det.....................det bli'r jo starten på et smukt venskab, ved du jo???

Tænker på dig hver dag..............hvordan du har det, hvad du mon skriver eksamensopgave om, hvordan i bor, at naturen garanteret er smuk hvor du bor..................alle mulige ting, som er affødt af dine indlæg eller beskeder på FB.

Fniser.........................lyder sgu' helt forelsket, hva'??? Men venskaber er vel også en slags gensidig tiltrækning, som ikke er til at forklare, men som bare er der...............ikke??

Hold kæft hvor jeg ævler...............Stop mig, anyone.....

oh jo, jeg syntes i hvert fald der er et element af forelskelse i alle mine venskaber - altså uden at jeg har lyst til at lave "ting" med mine venner

jeg tænker også på dig hele tiden, søde Mette, og på din familie

du må forresten gerne ævle i mine tråde - det er et temmelig vigtigt træk ved alle mine venner: at de er nogle regulære ævlehoveder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Selvfølgelig tør du det.....................det bli'r jo starten på et smukt venskab, ved du jo???

Tænker på dig hver dag..............hvordan du har det, hvad du mon skriver eksamensopgave om, hvordan i bor, at naturen garanteret er smuk hvor du bor..................alle mulige ting, som er affødt af dine indlæg eller beskeder på FB.

Fniser.........................lyder sgu' helt forelsket, hva'??? Men venskaber er vel også en slags gensidig tiltrækning, som ikke er til at forklare, men som bare er der...............ikke??

Hold kæft hvor jeg ævler...............Stop mig, anyone.....

oh jo, jeg syntes i hvert fald der er et element af forelskelse i alle mine venskaber - altså uden at jeg har lyst til at lave "ting" med mine venner

jeg tænker også på dig hele tiden, søde Mette, og på din familie

du må forresten gerne ævle i mine tråde - det er et temmelig vigtigt træk ved alle mine venner: at de er nogle regulære ævlehoveder

Anmeld

17. december 2009

JustAnotherName

Trine Trille skriver:

jeg kan huske jeg kaldte januar sidste år for "en underlig tid" fordi vi blev kastet rundt med først beskeden om, at "JA" vi skulle endelig være forældre til "hov nej, vent der er noget galt", til "vi kan ikke lige finde ud af hvad der er galt", til "du skal have det fjernet NU".

i år er det en spøjs tid. Igår var det et år siden jeg blev insemineret for første gang og det var dermed et år siden vores lille alfebarn blev undfanget. Det er ikke fordi jeg har hjertesmerte i stor stil og sidder og hyler i sofaen eller noget, jeg har det bare lidt som om der er fløjet en jetjager henover mit hoved og jeg ikke kan høre ordentligt. hvis det gir mening?!

jeg tror først der bliver rigtig hjertesmerte omkring nytårsaften, for da havde jeg testet positivt og vi gik og var helt udknaldede i hovederne ved tanken om en rigtig levende baby. Som Søren sagde dengang "tænk, om et år er der et menneske her i verden som vi allerede bare elsker så højt!" - og nu er det år gået og det menneske kom alligevel ikke til verden. Den 27. januar fik jeg bortopereret det lille menneske og mærkeligt nok er det den samme dato Sørens far døde på da Søren var 16, så jeg går rundt og forestiller mig, at dét lille barnebarn var et barnebarn til de bedsteforældre der heller ikke er i verden mere, og en dag kommer der et lille barnebarn til dem der er.

og selvom graviditeten var helt helt forkert, så savner jeg meget at være gravid

Sikke en sød tanke ....så passer bedstefar på Jeres lille guldklump "deroppe"

Der ER sket meget på et år i Jeres liv. Og det er dybt urimeligt, at I ikke har et barn dette nytår. I har virkelig fortjent at blive forældre!

Men nu starter et nyt år - en ny start! Næste år kan da ikke blive nær så turbulent!!
Og jeg er sikker på at turen snart er kommet til Jer ....det SKAL den!!

Anmeld

17. december 2009

oo

JustAnotherName skriver:

Sikke en sød tanke ....så passer bedstefar på Jeres lille guldklump "deroppe"

Der ER sket meget på et år i Jeres liv. Og det er dybt urimeligt, at I ikke har et barn dette nytår. I har virkelig fortjent at blive forældre!

Men nu starter et nyt år - en ny start! Næste år kan da ikke blive nær så turbulent!!
Og jeg er sikker på at turen snart er kommet til Jer ....det SKAL den!!

ja jeg håber det! i hvert fald er det dødlækkert med den her behandlingspause lige nu, også selvom vi ikke får babyer ud af det. det er bare rart at kunne gøre lige hvad man vil når man vil det og ikke være sur og ked af det hele tiden!

bedstemor er også derude sammen med bedstefar et sted, så jeg tænker de tre hygger sig gevaldigt sammen (bedstemor nægtede pure at tro på jeg ikke var gravid før hun døde "Trine...er det en lille mave du har der?", "Ja det er det Ida, men den er fuld af kage", "jaaajaaaa" blink blink)

Anmeld

17. december 2009

Milka

dine ord er meget tankevækkende, trine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.