Jeg har lyst til at teste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Molly23 skriver:

Ja undskyld mit sene svar - vi er lige flyttet så vores nye internet forbindelse er ikke helt stabil endnu.

Jeg har testet - 2 gange med morgenurin, og de var begge negative :-( Så jeg håber det er min mens der er på vej, så jeg måske kan få en normal cyklus igen.

øv hvor træls

Men du kan jo i princippet stadig være gravid og bare være en af de kvinder der udskiller lidt hcg i urinen!

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Molly23

Hej Caroline,

Jeg tænker også at jeg stadig kan være gravid (og håber). Har besluttet mig for at vente weekenden over og teste i starten af næste uge, hvis symptomerne stadig er der og mens ikke er kommet. Hvis den så stadig er negativ, ringer jeg til min læge....

Anmeld

18. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Molly23 skriver:

Hej Caroline,

Jeg tænker også at jeg stadig kan være gravid (og håber). Har besluttet mig for at vente weekenden over og teste i starten af næste uge, hvis symptomerne stadig er der og mens ikke er kommet. Hvis den så stadig er negativ, ringer jeg til min læge....

det lyder rigtig fornuftigt

Anmeld

18. december 2009

siw84

Molly23 skriver:

Hej Caroline,

for dig..

knus siw 29+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.