Jeg har lyst til at teste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.355 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Molly23

Jeg har så ømme bryster og en følelse i underlivet som jeg aldrig har følt før (ikke meget, men som om der er mere aktivitet end vanligt).  Min cyklus er nu på dag 64, hvor den normalt er mellem 29-35, så jeg ved ikke hvornår jeg sidst har haft ægløsning.

Mine bryster er ømme og brystvorterne er en smule blodsprængte og der er kommet små knopper derpå. Jeg har besluttet mig for at teste i morgen tidlig, men har så meget lyst til at teste nu!!! Tænker også at det kan være mens der er på vej, men der plejer mine bryster bare ikke at blive så ømme - men alt kan vel ændre sig hele tiden når det handler om vores hormoner :-)

Hvorfor er det vigtigt at det er morgenurinen man tester med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

otlitrom

Molly23 skriver:

Jeg har så ømme bryster og en følelse i underlivet som jeg aldrig har følt før (ikke meget, men som om der er mere aktivitet end vanligt).  Min cyklus er nu på dag 64, hvor den normalt er mellem 29-35, så jeg ved ikke hvornår jeg sidst har haft ægløsning.

Mine bryster er ømme og brystvorterne er en smule blodsprængte og der er kommet små knopper derpå. Jeg har besluttet mig for at teste i morgen tidlig, men har så meget lyst til at teste nu!!! Tænker også at det kan være mens der er på vej, men der plejer mine bryster bare ikke at blive så ømme - men alt kan vel ændre sig hele tiden når det handler om vores hormoner :-)

Hvorfor er det vigtigt at det er morgenurinen man tester med?

Har du overhovedet ikke testet i din lange cyklus? Du er jo væsten kommet ril mens nr. 2.... Hold da op! Kan du så se at få testet!!

Morgenurin er fordi den er mere koncentreret, og hvis dit hcg ikke er så højt endnu, så er det nemmere at se i morgenurin...

for dig!

Anmeld

16. december 2009

Joanna

Det er heller ikke vigtigt - du kan sagtens teste nu :-) 

Morgenurin er mere koncenteret, fordi produktionen nedsættes mens man sover - af urin altså. Ikke af hormoner - derfor er der flere sporstoffer pr ml urin i morgenudgaven :-)

De første dage er det vigtigt, fordi man kan få en falsk negativ test med for tynd urin... men hvis du er nogle uger henne, skulle du godt kunne få positiv test på alle tider af døgnet. 

PRØV! 

Anmeld

16. december 2009

Molly23

Jo jo jeg har testet mange gange da min mens ikke kom og lang tid efter. Men har ikke testet de sidste 14 dage.

Det er også først her den sidste uges tid jeg er begyndt at have symptomer...

Anmeld

16. december 2009

otlitrom

Molly23 skriver:

Jo jo jeg har testet mange gange da min mens ikke kom og lang tid efter. Men har ikke testet de sidste 14 dage.

Det er også først her den sidste uges tid jeg er begyndt at have symptomer...

OK.

Jeg synes du skal prøve igen. Jeg er også den der altid tester om morgenen, så jeg forstår dig godt, hvis du venter.. Men jeg tror sagtens du kan teste nu, hvis du er ved at sprænges.

Har du talt med lægen om at din mens er så forsinket?

Anmeld

16. december 2009

CamillaSoefelt

Test test test test test..

Anmeld

16. december 2009

Maise

test for pokker, er da mega nysgerrig

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg er også nysgerrig....

TEST TEST TEST.............................

det behøver ikke være morgen urin mere efter mange af de nye test er meget følsomme, men fordi man tit skal bruge det, er fordi det er mere koncentreret... tag en test og er den negativ, så prøv med morgen urin..

Anmeld

16. december 2009

louise8723

TEST TEST

Anmeld

16. december 2009

FrkT

Kan du SÅ komme ud og teste med dig, med det wuuns!

Er alt for nysgerrig til det andet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.