Hvor køber man en tumlemadras til gulvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

missKat

hvor bor du???

i århus er der noget der hedder "skumhuset", hvor du kan få det i lige den str du skal bruge.
ved ikke om det findes i andre byer, men prøv at søge dem på nettet og evt ringe dem op, hvis ikke du kommer fra Århus området  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

iln

Du kan købe tumlemadrasser i BabySam. Der fåes en pakke med 4 kvadrater.

Jeg ville nok tage i ideaskum og får skåret et ud selv og så lave et betræk til selv.

Anmeld

16. december 2009

Maria.

Hos "Hyndeskrædderen" i Husum/Brønshøj på Frederikssundvej kan man bestille efter eget ønske.. Både længde, bredde og tykkelse.. Men ved jo ikke hvor du bor..

Anmeld

16. december 2009

Nybagt mor

missKat skriver:

hvor bor du???

i århus er der noget der hedder "skumhuset", hvor du kan få det i lige den str du skal bruge.
ved ikke om det findes i andre byer, men prøv at søge dem på nettet og evt ringe dem op, hvis ikke du kommer fra Århus området  

Jamen jeg bor i Århus, så det vil jeg da lige undersøge. Ellers må jeg en tur i Babysam

Anmeld

16. december 2009

missKat

Nybagt mor skriver:

Jamen jeg bor i Århus, så det vil jeg da lige undersøge. Ellers må jeg en tur i Babysam

så er det da nemt 

det ligger nede på pustervig. Ved siden af panduoro hobby og cafe jorden, hvis ikke du vidste det i forvejen 

Anmeld

16. december 2009

Nybagt mor

missKat skriver:

så er det da nemt 

det ligger nede på pustervig. Ved siden af panduoro hobby og cafe jorden, hvis ikke du vidste det i forvejen 

Tak- det må være næste udflugtsmål med barnevognen

Anmeld

16. december 2009

Moldemine

hej i babysam kan man købe en hynde som er sammensat med velcro i 4 kvadrater, mener den koster 300kr. det er nogle tykke hynder, og dem vil jeg varmt anbefale den er ca 10cm tyk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.