Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor bor du???
i århus er der noget der hedder "skumhuset", hvor du kan få det i lige den str du skal bruge.ved ikke om det findes i andre byer, men prøv at søge dem på nettet og evt ringe dem op, hvis ikke du kommer fra Århus området
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du kan købe tumlemadrasser i BabySam. Der fåes en pakke med 4 kvadrater.
Jeg ville nok tage i ideaskum og får skåret et ud selv og så lave et betræk til selv.
Hos "Hyndeskrædderen" i Husum/Brønshøj på Frederikssundvej kan man bestille efter eget ønske.. Både længde, bredde og tykkelse.. Men ved jo ikke hvor du bor..
missKat skriver: hvor bor du??? i århus er der noget der hedder "skumhuset", hvor du kan få det i lige den str du skal bruge.ved ikke om det findes i andre byer, men prøv at søge dem på nettet og evt ringe dem op, hvis ikke du kommer fra Århus området
Jamen jeg bor i Århus, så det vil jeg da lige undersøge. Ellers må jeg en tur i Babysam
Nybagt mor skriver: Jamen jeg bor i Århus, så det vil jeg da lige undersøge. Ellers må jeg en tur i Babysam
så er det da nemt
det ligger nede på pustervig. Ved siden af panduoro hobby og cafe jorden, hvis ikke du vidste det i forvejen
missKat skriver: så er det da nemt det ligger nede på pustervig. Ved siden af panduoro hobby og cafe jorden, hvis ikke du vidste det i forvejen
Tak- det må være næste udflugtsmål med barnevognen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128