Hej...
Er der andre derude der lider af OCD, eller kender nogen der gør?
Jeg føler mig snart som den eneste, og føler slet ikke at de folk der ved jeg lider af det forstår mig.
Det bliver værre for hver dag der gør, og jeg er så bange for at mit barn kan fange det fra mig om nogen år, hvis det ser jeg har alle de tvangshandlinger.
Det styre efterhånden min hverdag så meget, jeg kan ikke røre ved håndtag længere med mine hænder, spørg mig ikke hvorfor...
Når jeg har været ude på badeværelset skal jeg trykke på den nederste kontakt 4 gange og den øverste 2, ellers føler jeg der er ubalance.
Om aftenen når jeg går i seng, skal jeg rundt i hele huset og trykke på alle stikkontakterne minimum 2 gange, det ved jeg heller ikke hvorfor.
Jeg kan ikke drikke ulige antal slurke når jeg drikker af glas, sodavand eller andet, ved heller ikke hvorfor.
Jeg er nødt til at vaske hænder hver eneste gang jeg har været udenfor, om jeg har rørt noget eller ej, for ellers er jeg bange for mine hænder er fuldstændig fyldt med bakterier, og det har resulteret i, at de er fyldt med sår overalt nu, men jeg fortsætter stadig 
Jeg er så ked af det, og har hørt om de forskellige behandlingsmuligheder, men føler mig så ufatteligt dum samtidigt 
Er jeg virkelig den eneste som jeg føler jeg er eller er der andre derude, som har prøvet det, har det, eller kender nogen der har?.....
Knus og kram
Den fortabte.