lidt nervøs!! ltter lige hjertet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. december 2009

LMM

har lige været inde i dag for at få taget en diabetestest!!! jeg blev meget dårlig af at få sukkervandet, og kunne næsten ikke gå, følte at jeg havde drukket en flaske vodka jeg kom så ind og ligge i de to timer jeg skulle vendte på at få taget blodprøve..

I morgen får jeg svar på om jeg har diabetes! ved ikke engang hvad der skal ske eller hvad man gør hvis man har diabetwes!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

MorTilSnartFire <3

LMM skriver:

har lige været inde i dag for at få taget en diabetestest!!! jeg blev meget dårlig af at få sukkervandet, og kunne næsten ikke gå, følte at jeg havde drukket en flaske vodka jeg kom så ind og ligge i de to timer jeg skulle vendte på at få taget blodprøve..

I morgen får jeg svar på om jeg har diabetes! ved ikke engang hvad der skal ske eller hvad man gør hvis man har diabetwes!!!!!!!!

Hejsa Jeg har også lige været inde og få sådan en gang sukkervand ned, men jeg skulle bare derind, da min far har sukkersyge og derfor kan det ligge til mig at få det. Men hvorfor var du derinde, samme grund eller har der været tegn på det?

For hvis det bare er fordi det ligger i familien, er det ikke ens betydning med du har det

Jeg forstår dig godt, jeg ved egentlig heller ikke hvad der skal ske, hvis nu det kommer ud jeg rent faktisk har det... Men den tid den sorg

Jeg håber ikke du har det

Knus Sabrina 28+6

Anmeld

15. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej, jeg fik også sådan en test under min graviditet, dog havde jeg det heldigvis ikke.

Men hvis det er graviditets-diabetes, får du en kostplan du skal følge mens du er gravid. Og har fået fortalt at de fleste blive "raske" igen når de har født. Dog er der større risiko for at få rigtig diabetes senere i livet.

Anmeld

15. december 2009

MorTilSnartFire <3

RikkeØ skriver:

Hej, jeg fik også sådan en test under min graviditet, dog havde jeg det heldigvis ikke.

Men hvis det er graviditets-diabetes, får du en kostplan du skal følge mens du er gravid. Og har fået fortalt at de fleste blive "raske" igen når de har født. Dog er der større risiko for at få rigtig diabetes senere i livet.

Føj da... Jeg alt hvad jeg kan for vi ikke har det så Ville synes det var meget træls at følge en kostplan... Jeg er lidt en sukkergris for tiden

Anmeld

15. december 2009

LotteGabriella

LMM skriver:

Jeg har prøvet det samme den 2. gang jeg skulle til glucosebelastning...men der var ikke noget, jeg lå lige under det tilladte

Så håber på at det er det samme med dig, en falsk alarm

Anmeld

15. december 2009

mushulina

hejsa

jeg har også været til glukosebelastning, jeg blev også mega dårlig og måtte ligge ned i vente tiden. Jeg havde et rigtig resultat, så jeg tror ikke du skal være bekymret på grund af du blev dårlig. Jeg fik at vide at nogle bare har lettere ved at få det de kalder et sukker chok, og det har ingen sammenhæng med om man har sukkersyge eller ej.

håber det kan give lidt ro

Anmeld

15. december 2009

LMM

Sabrina17 skriver:

Hejsa Jeg har også lige været inde og få sådan en gang sukkervand ned, men jeg skulle bare derind, da min far har sukkersyge og derfor kan det ligge til mig at få det. Men hvorfor var du derinde, samme grund eller har der været tegn på det?

For hvis det bare er fordi det ligger i familien, er det ikke ens betydning med du har det

Jeg forstår dig godt, jeg ved egentlig heller ikke hvad der skal ske, hvis nu det kommer ud jeg rent faktisk har det... Men den tid den sorg

Jeg håber ikke du har det

Knus Sabrina 28+6

Jeg skulle derind pga. for høj BMI!! Men synes bare stadig man bliver nervøs, når man skal vente på svar! tænker hele tiden på det.. og har bare lyst til at spise en masse guf, inden svaret

Anmeld

15. december 2009

LMM

Sabrina17 skriver:

Føj da... Jeg alt hvad jeg kan for vi ikke har det så Ville synes det var meget træls at følge en kostplan... Jeg er lidt en sukkergris for tiden

og bare super træls her i den SØDDDDEEEE juletid

Anmeld

15. december 2009

LMM

Sabrina17 skriver:

Anmeld

15. december 2009

MorTilSnartFire <3

LMM skriver:

Du har ret! Det er møg træls, men nu håber vi bare ikke der er noget !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.