qp skriver:
Jeg har selv en rigtig feeeeeeeed sovesofa (bruger den dog kun til sofa & gæsteovernatninger) farven er ikke den samme på billedet men denne er købt i BIVA og koster 2999,-
Jeg vil klart anbefalle, at købe en hjørnesovesofa hvis i skal sove i stuen, for de ser nemlig ikke så "sovesofa agtige ud" 
Jeg springer lidt med på vognen i forhold til de andre i denne tråd - du spørger om det kan lade sig gøre ... Det kan jeg ikke svare dig på - men mon ikke det kan det hvis der også er opmagasinering i sovesofaen? 
Den ligner vores rigtig meget vores er bare i læder.
Vi sover i stuen fordi jeg ville heller have børneværelse end at dele værelse med ham da både mig og Lucas ikke sover særlig godt i samme rum.
Og det har bare været det bedste valg vi elsker det børneværelse og bruger det hver aften hvor vi alle ligge på gulvet der inde og leger.
Vi har INGEN problemer med at sove i stuen jeg sover faktisk bedre end nogen sinde jeg vågner ikke engang af mandens ur.
Nu får vi jo så første sal til næste år. Men hvis jeg kommer til at stå i de tanker som jer igen ville jeg til hver en tid sove i stuen igen, jeg kan overhoved ikke se noget problem idet.
Knus til dig
Anmeld