Ski-jakker. North face/Helly hansen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Miamaja

Jamen, nu er jeg jo en smule praktisk OG ret konservativ, så min er sort. Praktisk så man ikke skal vaske den hele tiden. Konservativ fordi jeg synes at hvid var lige fancy nok.

Hvilke farver findes de ellers i?

haha.. dig konservativ?? uha der er saa mange farver alt efter hvilken model man vaelger.

jeg er ogsaa vild med saadan en postkasse rod en..

http://www.thenorthface.com/catalog/sc-gear/women-s-jackets-vests.html#1260829511621

de koster omkring 1000-2000 kr alt efter model.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Klumpe-dumpe

Mebach skriver:

Jamen, nu er jeg jo en smule praktisk OG ret konservativ, så min er sort. Praktisk så man ikke skal vaske den hele tiden. Konservativ fordi jeg synes at hvid var lige fancy nok.

Hvilke farver findes de ellers i?

Min er rød.

Anmeld

14. december 2009

Miamaja

malucca09 skriver:

Min er rød.

Nice

Anmeld

15. december 2009

DK

Jeg mener altså helt klart, at hvis man er lidt ung og super hip, så køber man SOS!!!

Anmeld

15. december 2009

Miamaja

15. december 2009

Miamaja

DK skriver:

Jeg mener altså helt klart, at hvis man er lidt ung og super hip, så køber man SOS!!!

Jamen Ditte, skal du ikke sove?

Hmm det er ogsaa flot. ej, nu bliver det endnu svaerereEr SOS et europaeisk maerke?

Anmeld

15. december 2009

DK

Jeg sover ikke... Jeg sidder som enhver anden flittig ambitiøs jurastuderende og læser hele natten væk. Her er så dejligt roligt, og jeg skal være stille for ikke at vække mand og datter, så alle larmende overspringshandlinger (tv, opvask, rengøring) er af vejen. Til sidst er kun lidt baby.dk. Jeg må kigge i ti min. hver gang jeg kommer til et nyt kapitel, he he...

Men nu skal jeg vist også i seng! Pyhh...

Det kan godt være at SOS er et europæisk mærke. Det har jeg ikke lige tænkt over. Jeg ved bare at da jeg sidst købte skitøj, da var det bare DET mest trendy, og jeg brugte alle de penge jeg havde og lidt til, for at få råd... Jeg er stadig rigtig glad for det. Finishen er super lækker, og dame modellerne er sådan... ja ikke firkantede skijakker, men lækre figurformede jakker, fuldt med smarte detajler der følger moden. Derudover dejlig varme, vandafvisende og andre high-tech ting jeg ikke kan huske pt

Rigtig godt valg!! Ud og kig på flere mærker!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.