Ski-jakker. North face/Helly hansen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.758 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Miamaja

Jeg skal have ny ski jakke og kikker paa North face skijakker. men er der nogen der ved om det maerke er smaat i str. eller stor?

jeg er lang lemmet dvs lange arme og ben , saa aermerne skal vaere lange nok. ved ikke om jeg skal snuppe en M som jeg plejer at bruge eller gaa en str. op

Og hvordan er Helly hansen's str. maessigt og hvilke foretraekker I?

TAK!

P.s Kob helst jeres north face ski toj i usa- det er naesten halv pris for alt det nye

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Klumpe-dumpe

Miamaja skriver:

Jeg skal have ny ski jakke og kikker paa North face skijakker. men er der nogen der ved om det maerke er smaat i str. eller stor?

jeg er lang lemmet dvs lange arme og ben , saa aermerne skal vaere lange nok. ved ikke om jeg skal snuppe en M som jeg plejer at bruge eller gaa en str. op

Og hvordan er Helly hansen's str. maessigt og hvilke foretraekker I?

TAK!

P.s Kob helst jeres north face ski toj i usa- det er naesten halv pris for alt det nye

Jeg har en NF, i str. M.... Vil gerne tage mål af den hvis det har interesse.???

Synes bestemt du skal vælge NF, HH er slet ikke moderne mere. (jo det er det nok i US og Can. Men ikke i lige DK )

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

Jeg har en North Face, I LOVE IT!

Ved ikke med størrelse, kommer vel an på modellen, min er lettere figursyet, str. S. (Men jeg er jo også en miniput    )

Kan helt klart anbefales!

Anmeld

14. december 2009

Miamaja

malucca09 skriver:

Jeg har en NF, i str. M.... Vil gerne tage mål af den hvis det har interesse.???

Synes bestemt du skal vælge NF, HH er slet ikke moderne mere. (jo det er det nok i US og Can. Men ikke i lige DK )

hehe.. tak for mode tippet. North face bliver det. jeg vil jo helst vaere moderne  

hmm jeg ved ikke om du behover at tage maal. her er det jo inches og jeg har ikke cm maalebaand...jeg er 180 cm saa taenker hvor hoj er du??

Anmeld

14. december 2009

Miamaja

Mebach skriver:

Jeg har en North Face, I LOVE IT!

Ved ikke med størrelse, kommer vel an på modellen, min er lettere figursyet, str. S. (Men jeg er jo også en miniput    )

Kan helt klart anbefales!

haha 'mini put' dejligt at hore mange er vilde med north face. der jo maaaange modeller at vaelge imellem og saa mange forskellige farver, saa har helt svaert ved at lure mig ind paa hvilken en

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

Miamaja skriver:

haha 'mini put' dejligt at hore mange er vilde med north face. der jo maaaange modeller at vaelge imellem og saa mange forskellige farver, saa har helt svaert ved at lure mig ind paa hvilken en

Jamen, nu er jeg jo en smule praktisk OG ret konservativ, så min er sort. Praktisk så man ikke skal vaske den hele tiden. Konservativ fordi jeg synes at hvid var lige fancy nok.

Hvilke farver findes de ellers i?

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

Hvad koster de egentlig overthere?

Anmeld

14. december 2009

Klumpe-dumpe

Miamaja skriver:

hehe.. tak for mode tippet. North face bliver det. jeg vil jo helst vaere moderne  

hmm jeg ved ikke om du behover at tage maal. her er det jo inches og jeg har ikke cm maalebaand...jeg er 180 cm saa taenker hvor hoj er du??

Jeg er en 165, men er en smule rund  

Men jeg tror ikke du skal ha´den større end M. Den er en smule stor til mig. Og lang på ærmerne... Og så kunne jeg faktisk passe den et godt stykke ind i min graviditet.

Jeg kan godt lave en omregning til inches.

Anmeld

14. december 2009

Miamaja

Maaske jeg skulle lade jer vaelge den der er paenest.meninger please??

jeg linker lige.. http://shop.nordstrom.com/S/2931360?origin=shoppingbag

kan rigtig godt lide NF i hvid men det er samme farve som min gamle skijakke, saa ville egentlig have en eller anden pang farve, istedet for en kedelig sort...The North Face 'Transit' Jacket

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

PS: H. Duvillard skulle være super fedt skitøj.

http://www.macski.com/Models.aspx?ModelID=495

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.