God ide eller dårlig ide med en lillesøster/lillebror?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

oo

vores plan var at få alle vores børn mens jeg gik på universitetet, så jeg stemmer klart for at få barn nu jeg ville gerne gøre det sådan selv fordi jeg ville have langt mere frihed, som de andre også skriver, mens jeg var under uddannelse og så når man har fået børnene og er færdig, så kan man kaste sig ud i karriere og job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Trine Trille skriver:

vores plan var at få alle vores børn mens jeg gik på universitetet, så jeg stemmer klart for at få barn nu jeg ville gerne gøre det sådan selv fordi jeg ville have langt mere frihed, som de andre også skriver, mens jeg var under uddannelse og så når man har fået børnene og er færdig, så kan man kaste sig ud i karriere og job

Sådan har jeg det også. Vil gerne have børn inden jeg går i gang med min karriere...

Anmeld

14. december 2009

Cris

Jeg synes, at alt kan man lade sig gøre. Du kan sagtens vente, indtil du få job. Men du kan bare nyde dit job og starte at få masser af erfaring uden at tænke, at du skal på barsel om ikke så lang tid. Eller du kan prøve forskellige jobs og finde det, du brænder for uden at skulle tænke på, at du skal blive fast i et job, for at kunne få en lang barsel. Så har du to børn og kan vente i længere tid, hvis I synes, at I har lyst til tre. Jeg tror, at man kan ikke analysere alt for meget om hvornår, for det kan gå rigtigt lang tid indtil man finde den rigtige tidspunkt.

Anmeld

15. december 2009

DK

Uhh der er mange for. Jeg er også selv på for-siden i dag, he he...

Anmeld

15. december 2009

Diana...

DK skriver:

Uhh der er mange for. Jeg er også selv på for-siden i dag, he he...

Anmeld

15. december 2009

kiroo

jeg er også for...

Din store datter har også en rigtig god alder til at blive storesøster i. så kommer der heller ikke for mange år i mellem dem.
økonomisk skal i da nok klare den,mon ikk...

det bliver jo måske også svære, med alderen og blive gravid..

Anmeld

15. december 2009

Corn

Jeg synes I skulle gøre det nu.

Det er faktisk ikke så sjovt lige at være startet job og så skal sige det fra sig igen, pga barsel.

Din datter bliver ældre og dermed bliver aldersforskellen så stor at de kan blive to enebørn.

Du skal da have flere børn end to og helst inden du bliver 30, så kom igang... (Eller....Det er ihvertfald min mission)

I lyder klar, så på den.

Majken 12+1 (med nr. 3 og et år til de 30)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.