Hej
Vi snakker lillesøster/lillebror herhjemme hos os. Jeg er sådan i tvivl om det er et godt tidspunkt for os at lave sådan en.
Jeg vil først lige ridse op hvordan vores situation ser ud: Jeg har Kirstine fra et tidligere forhold. Hun er hjemme hos sin far hver anden weekend og der er ingen problemer i det. Hun har ingen andre søskende. Dog er hendes far og hans kæreste gået i gang med at prøve at lave en, har hendes far fortalt. De har kun været kærester siden juni, så jeg er ikke helt sikker på om det er rigtigt. Kæresten er dog holdt med at ryge fortæller min datter, så den er nok god nok. Jeg er kæreste med MIkkel og vi har været kærester i 4 år til februar. Vi bor i hus og har begge bil. Mikkel har en leder stilling og tjener en god løn, og jeg studerer jura i Århus, og arbejder ved siden af i en brudebutik. Jeg mangler 1,5 år så er jeg færdig med jura og er jurist. Det er i øjeblikket som i alle andre brancher svært pt at få et job som nyudklækket jurist.
Det der taler for at få en baby er: