dit nytårs forsæt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Lene C

Har aldrig overholdt mine nytårs forsæt.... før sidste år, hvor jeg besluttede mig for at tabe mig   Og yes yes har tabt 33 kg på 9 mdr  og nu er det så bare at holde vægten her julen over og pt går det super .

Men mit nytårs forsæt i år er ryge stop, det har jeg aldrig haft før, så nu skal det prøves  er næsten startet, er gået fra 15-20 stk om dagen til 5-7 stk om dagen siden 1 december

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

karina1980

deltage i 2 halv-marathon og min. 3 andre løb, er tilmeldt 1 halv-marathon og et andet løb, og starter så småt op med træningen nu her

Anmeld

14. december 2009

betski

Mit nytårs forsæt er at holde mit rygestop som

nu kører på 3 uge

Og et andet nytårsfortsæt er at holde en positiv indstilling til livet, blive beriget med en rigtig sød kæreste og holde mit vægt tab

Ikke alle nytårsforsæt er i mine egne hænder, men vil da gøre alt jeg kan for at det kommer til at ske

Anmeld

14. december 2009

Kaufie

Lægge 110% i mit nye job og altid se det positive før det negative.

Anmeld

14. december 2009

Sisley

Rosa skriver:

Holde op med at være gravid en gang i løbet af foråret...

Uh ja, det tilslutter jeg mig! Og så lige tabe mig så jeg er tilbage på normalvægten...

Anmeld

14. december 2009

Honningblomst

Jeg har aldrig nogle nytårsfortsæt...er der noget jeg vil ændre så gør jeg det bare om det så er 1 januar eller 15 august.

Så intet her...

Knus Eva..

Anmeld

14. december 2009

Honningblomst

Lene C skriver:

Har aldrig overholdt mine nytårs forsæt.... før sidste år, hvor jeg besluttede mig for at tabe mig   Og yes yes har tabt 33 kg på 9 mdr  og nu er det så bare at holde vægten her julen over og pt går det super .

Men mit nytårs forsæt i år er ryge stop, det har jeg aldrig haft før, så nu skal det prøves  er næsten startet, er gået fra 15-20 stk om dagen til 5-7 stk om dagen siden 1 december

Tillykke...krydser fingre for at du holder det altid..

Knus Eva.

Anmeld

14. december 2009

Trolde_mor

1. Blive gravid med min elskede kæreste 2. Få mere styr på hvordan jeg håndtere min PCO

Anmeld

14. december 2009

Hjaltesmor

At løbe mindst 3 gange i ugen og svømme 2 gange i ugen, samt at cykle hver dag til og fra studie.

Jeg gjorde det hele, før jeg blev gravid, og jeg cyklede og svømmede i indtil 10 dage før, jeg fødte. Jeg er først kommet i gang igen her 3 måneder efter, jeg har født, så mit nytårsforsæt er at forsætte med det også, når min barsel slutter om 1½ måned

og så vil jeg også gerne tabe 1,4 kg. Jeg tabte 11 kg får jeg blev gravid, og da jeg blev gravid manglede jeg 5 kg. Efter jeg har født har jeg tabt alt, hvad jeg tog på under graviditeten + 3,6 kg, så nu mangler jeg kun de sidst 1,4

Anmeld

14. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Mit nytårsfortsær er ikke og lave noget nytårsfortsæt! - jeg ved nemlig at jeg ikke kan holde dem.. Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.