Fb igen igen igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Mira0911

Mebach skriver:

Og altså ikke dine "sider"??

(Naturligvis kun HVIS du overhovedet har nogle sider du er fan af...?)

Ved mig viser den fansiderne... Aner ikke en dyt om hvordan man får det fjernet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Rasmine

Trine Trille skriver:

øj, jeg kan sgu heller ikke finde ud af det! det er først gået op for mig nu, hvor du skriver hvordan jeg kan preview min profil, at folk kan se hvilke sider jeg er medlem af eller fan af. ellers kan de kun se mit billede og navn og det er jo fint, men det er sgu da noget mærkeligt noget, at man ikke kan slå de sider fra.

jeg vidste slet ikke, at man kunne slå det til så ens kommentarer hos andre ikke kom op på ens wall! det sidder jeg altid møjsommeligt og sletter.

hvis du finder ud af hvordan man gør begge dele, så skriv lige herinde!

Jamen, jeg fandt ud af det med mine kommentarer til andre folks status forleden. De er nede af siden, på min egen væg.

Og indtil nu, havde jeg fundet ud af IKKE at vise det, men nu er det der igen...  Gad vide om mine venner også kan se det opslag?

Anmeld

14. december 2009

Vingummien

Mebach skriver:

Og altså ikke dine "sider"??

(Naturligvis kun HVIS du overhovedet har nogle sider du er fan af...?)

Har jeg vist ikke, har vist kun grupper osv

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

suanne85 skriver:

Har jeg vist ikke, har vist kun grupper osv

Anmeld

14. december 2009

MetteT

Mebach skriver:

Har lige tjekket min forhåndsindstilling og der kan man godt se sider.. hmm... Sig lige til hvis du finder ud af hvordan man fjerner det.. så tjekker jeg det også lige igennem...

Knus Mette

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

MetteT skriver:

Har lige tjekket min forhåndsindstilling og der kan man godt se sider.. hmm... Sig lige til hvis du finder ud af hvordan man fjerner det.. så tjekker jeg det også lige igennem...

Knus Mette

Hmm... Det ser vel ud til, at det kan man ikke.

Men finder jeg ud af det, siger jeg til.

Anmeld

14. december 2009

Ranarupta

Mebach skriver:

Den lille hængelås på min egen væg, er indstillinger for min egen status.

Har du set en forhåndsvisning af din egen profil, siden det nye kom?

-Ellers prøv lige det, og fortæl mig om du kun kan se dit profil pic, og ikke andet, eller om folk også kan se dine "sider".

Forhåndsvisning kan du se, hvis du klikker på: indstillinger + privatlivsindstillinger + profiloplysninger...

Hmm, hvor kan jeg se den der forhåndsvisning?

Anmeld

14. december 2009

ekzunz

Nu skulle jeg lige lure - og inde under privatindstillinger ligger noget der hedder "hvad dine venner kan dele om dig" - trykker man på "rediger indstillinger" kommer der en liste - og den liste synes jeg faktisk er lidt grum....Min var ihvertfald forhåndssat til at mine venner måtte dele mine billeder, statusopdateringer - ja ALT i forskellige applikationer.

Så måske det var værd lige at undersøge hvor mange krydser i andre har. Jeg har ihvertfald venner som bruger alt muligt skod på FB, og de skal da ikke ha' adgang til mine oplysninger!!!!

Tror iøvrigt at den med siderne er umulig at ændre. Det indgår i offentlige oplysninger, sammen med navn, køn, hjemby og et par andre ting.

Anmeld

14. december 2009

oo

Znuzke skriver:

Nu skulle jeg lige lure - og inde under privatindstillinger ligger noget der hedder "hvad dine venner kan dele om dig" - trykker man på "rediger indstillinger" kommer der en liste - og den liste synes jeg faktisk er lidt grum....Min var ihvertfald forhåndssat til at mine venner måtte dele mine billeder, statusopdateringer - ja ALT i forskellige applikationer.

Så måske det var værd lige at undersøge hvor mange krydser i andre har. Jeg har ihvertfald venner som bruger alt muligt skod på FB, og de skal da ikke ha' adgang til mine oplysninger!!!!

Tror iøvrigt at den med siderne er umulig at ændre. Det indgår i offentlige oplysninger, sammen med navn, køn, hjemby og et par andre ting.

aj ja! hvor er det grimt altså

Anmeld

15. december 2009

MetteT

Znuzke skriver:

Ja, jeg var også lige inde at se det... Tror da nok lige jeg fik fjernet nogle krydser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.