Fb igen igen igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Rasmine

Siden alt det nye er sket på FB, mht. privatlivets fred, kan jeg simpelthen ikke finde ud af at indstille min profil således, at folk jeg ikke er venner med, ikke kan se hvilke sider jeg er "tilhænger" af.

Kan hverken se det i kontoindstillinger eller privatindstillinger.

Desuden vil jeg gerne vide hvordan jeg ellers indstiller "mit privatliv" til IKKE at slå mine kommentarer til folks status op på min egen væg, samt andres væg.

ANYONE??

Mette - normalt ret rutineret FB'er, men filmen er knækket!

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Vingummien

Hmm lyder underligt. Min er nu meget normalt efter det kom, har bare sat kryds ved at det skal være som før i det skema der kom op når man loggede ind.

Den med status kan du vist gøre på forsiden. Der hvor du skriver din status er der en lille hængelås lige under kassen i højre side.

Anmeld

14. december 2009

ønskebørn74

suanne85 skriver:

Hmm lyder underligt. Min er nu meget normalt efter det kom, har bare sat kryds ved at det skal være som før i det skema der kom op når man loggede ind.

Den med status kan du vist gøre på forsiden. Der hvor du skriver din status er der en lille hængelås lige under kassen i højre side.

SAMME HER

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

suanne85 skriver:

Den lille hængelås på min egen væg, er indstillinger for min egen status.

Har du set en forhåndsvisning af din egen profil, siden det nye kom?

-Ellers prøv lige det, og fortæl mig om du kun kan se dit profil pic, og ikke andet, eller om folk også kan se dine "sider".

Forhåndsvisning kan du se, hvis du klikker på: indstillinger + privatlivsindstillinger + profiloplysninger...

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

ønskebarn74 skriver:

SAMME HER

Anmeld

14. december 2009

Vingummien

Mebach skriver:

Den lille hængelås på min egen væg, er indstillinger for min egen status.

Har du set en forhåndsvisning af din egen profil, siden det nye kom?

-Ellers prøv lige det, og fortæl mig om du kun kan se dit profil pic, og ikke andet, eller om folk også kan se dine "sider".

Forhåndsvisning kan du se, hvis du klikker på: indstillinger + privatlivsindstillinger + profiloplysninger...

Det jeg ser når jeg gør det er det som folk, der ikke er mine venner ser det.

Anmeld

14. december 2009

oo

Mebach skriver:

Siden alt det nye er sket på FB, mht. privatlivets fred, kan jeg simpelthen ikke finde ud af at indstille min profil således, at folk jeg ikke er venner med, ikke kan se hvilke sider jeg er "tilhænger" af.

Kan hverken se det i kontoindstillinger eller privatindstillinger.

Desuden vil jeg gerne vide hvordan jeg ellers indstiller "mit privatliv" til IKKE at slå mine kommentarer til folks status op på min egen væg, samt andres væg.

ANYONE??

Mette - normalt ret rutineret FB'er, men filmen er knækket!

På forhånd tak!

øj, jeg kan sgu heller ikke finde ud af det! det er først gået op for mig nu, hvor du skriver hvordan jeg kan preview min profil, at folk kan se hvilke sider jeg er medlem af eller fan af. ellers kan de kun se mit billede og navn og det er jo fint, men det er sgu da noget mærkeligt noget, at man ikke kan slå de sider fra.

jeg vidste slet ikke, at man kunne slå det til så ens kommentarer hos andre ikke kom op på ens wall! det sidder jeg altid møjsommeligt og sletter.

hvis du finder ud af hvordan man gør begge dele, så skriv lige herinde!

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

suanne85 skriver:

Det jeg ser når jeg gør det er det som folk, der ikke er mine venner ser det.

Hvad mener du?

Anmeld

14. december 2009

Vingummien

Mebach skriver:

Hvad mener du?

Når jeg trykker på Forhåndsvisning så viser den profilen kun med billed på da den viser den som den gør til folk der ikke er ens venner.

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

suanne85 skriver:

Når jeg trykker på Forhåndsvisning så viser den profilen kun med billed på da den viser den som den gør til folk der ikke er ens venner.

Og altså ikke dine "sider"??

(Naturligvis kun HVIS du overhovedet har nogle sider du er fan af...?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.