UHA - håber jeg får en god løn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Ejj jeg er så misundelig. På jer begge to!! Men hva... I har fortjent det!!

Gu har vi så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Moderator

Rosa skriver:

Ja, juleaften. Tanken er at han får en meget fin gaveæske med et fint "program" og jeg vedlægger flybilletterne, hotelreservationen og menuen til Julienne.

Hvad med dig - hvad gør du?

Jeg har en agent, der er i Berlin her inden jul. Jeg håber jeg får fat i billetter til TV tårnet. Vil pakke dem ind også kan han jo se at det er i berlin også fortælle ham det.

Men hvis jeg ikke når at få de der billetter frem med posten inden jul. Så må jeg lige finde ud af, hvad jeg så skal gøre... mmm...

Anmeld

14. december 2009

DK

Zafir skriver:

Jeg har en agent, der er i Berlin her inden jul. Jeg håber jeg får fat i billetter til TV tårnet. Vil pakke dem ind også kan han jo se at det er i berlin også fortælle ham det.

Men hvis jeg ikke når at få de der billetter frem med posten inden jul. Så må jeg lige finde ud af, hvad jeg så skal gøre... mmm...

Giv ham et frækt sæt undertøj (altså til dig, ikke) og skriv på et kort der ligger inde i pakken at det vil du bære den første nat på jeres hotel Berlin!!

Hvis i/han ikke er til sexet undertøj, men et eller andet viking-ritual-halløj, så giv det i stedet, he he... Det er jo ikke til at vide med dig og manni!!

Anmeld

14. december 2009

Moderator

DK skriver:

Giv ham et frækt sæt undertøj (altså til dig, ikke) og skriv på et kort der ligger inde i pakken at det vil du bære den første nat på jeres hotel Berlin!!

Hvis i/han ikke er til sexet undertøj, men et eller andet viking-ritual-halløj, så giv det i stedet, he he... Det er jo ikke til at vide med dig og manni!!

Hahaha fremragende ide!Er i fuld gang med at forestille mig vikinge-ekvivalenten til frækt lingeri

Ellers kunne du "bare" bestille billetter til noget andet I gerne vil se, og så printe dem ud og give ham dem?

Anmeld

14. december 2009

Moderator

DK skriver:

mmm... hehe. = det kunne jeg måske godt...

Han kan godt lide undertøj Tænke tænke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.