Bestilling fra cakecraft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Ayasmor

mariamiss6 skriver:

Uh det ved jeg ikke... tror min kom lige omkring klokken 15:00

hmm.. ja så er det ikke lige nemt.. jeg må krydse fingrer for at jeg er hjemme så.. ligger de et nummer man kan ringe til hvis det er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

mariamiss6

Ayasmor skriver:

hmm.. ja så er det ikke lige nemt.. jeg må krydse fingrer for at jeg er hjemme så.. ligger de et nummer man kan ringe til hvis det er?

Det ved jeg faktisk ikke, jeg var hjemme hehe....

Men der var en anden en gang, her inde, der missede den hele 2 gange vidst....

Anmeld

14. december 2009

Ayasmor

mariamiss6 skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, jeg var hjemme hehe....

Men der var en anden en gang, her inde, der missede den hele 2 gange vidst....

uhh håber sådan jeg er hjemme... eller at den først kommer torsdag. er nemlig i skole til klokken 14 onsdag. Torsdag skal aya have lagt dræn om morgenen, så jeg er derfor hjemme resten af dagen derefter.. x'er fingrer for at det bliver torsdag efter 11.00

Anmeld

14. december 2009

MoarTNoah

Ayasmor skriver:

uhh håber sådan jeg er hjemme... eller at den først kommer torsdag. er nemlig i skole til klokken 14 onsdag. Torsdag skal aya have lagt dræn om morgenen, så jeg er derfor hjemme resten af dagen derefter.. x'er fingrer for at det bliver torsdag efter 11.00

"klemmer" mig lige ind her ..

Jeg er ikke kommet for at være lyseslukker, men det tror jeg desværre jeg bliver nødt til at være..

Jeg har selv undersøgt lidt da jeg bestilte mine varer den 6 dec. og intet har hørt eller fået endnu.. Pga klimakonferrencen er der længere (muligvis ingen) udbringning i DK mellem 7-18 december da sikkerheden er sat op.

De bringer ud mellem 9-16, og lægger ikke nogen seddel i postkassen som tidligere skrevet..

Håber vores varer kommer frem snart, men mest dine da det ville være synd for din datter ikke at få en flot hjemmelavet kage

Anmeld

15. december 2009

MoarTNoah

Ayasmor skriver:

Har måske været for tidligt ude med at sige at varerne nok ikke kom, jeg har nemlig lige fået mine ind af døren

- for at du osse får dine i tid til at lave fødselsdagskagen på søndag

Mine varer kom forresten med PostDK, ikke det jeg havde læst mig til herinde, men kan jo godt være at det er forskelligt afhængig af hvor man bor henne i landet..

Anmeld

15. december 2009

Ayasmor

KatrineR skriver:

Har måske været for tidligt ude med at sige at varerne nok ikke kom, jeg har nemlig lige fået mine ind af døren

- for at du osse får dine i tid til at lave fødselsdagskagen på søndag

Mine varer kom forresten med PostDK, ikke det jeg havde læst mig til herinde, men kan jo godt være at det er forskelligt afhængig af hvor man bor henne i landet..

uhh.. nice.. jeg håber..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.