Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godmorgen...
Jeg har bestilt nogle varer fra cakecraft i fredags.. Hvor længe gik der fra i bestilte, og til i modtog varen??
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg havde mine farver efter ca. 5 hverdage.
God fornøjelse.
Irene
5 hverdage gik der, vil jeg mene. Og JA! Hvad har du købt?
- Helle
mariamiss6 skriver: Jeg tror jeg havde mine varer 1 dag før den lovede tid faktisk....De overholder deres leveringstider Og så SKAL vi jo vide hvad det er du har købt
Jeg tror jeg havde mine varer 1 dag før den lovede tid faktisk....De overholder deres leveringstider Og så SKAL vi jo vide hvad det er du har købt
Oki.. mange tak for det.. jamen jeg har jøbt den store pakke bogstavsudstikkere, nogle pastafarver og en blomstudstikker.. så ikke det helt vilde. Min datter fylder 1 år på søndag, så jeg håbede at det kunne nå at komme fredag, så jeg kan lave en fin kage til hende..
Knus.. Og glædelig jul
Oki.. mange tak for det.. jamen jeg har jøbt den store pakke bogstavsudstikkere, nogle pastafarver og en blomstudstikker.. så ikke det helt vilde. Min datter fylder 1 år på søndag, så jeg håbede at det kunne nå at komme fredag, så jeg kan lave en fin kage til hende.. Knus.. Og glædelig jul
Jeg vil tro det er der onsdag eller torsdag.... Og glædelig jul til dig også da
mariamiss6 skriver: Jeg vil tro det er der onsdag eller torsdag.... Og glædelig jul til dig også da
fantastisk.. glæder mig til at komme igang.. tak tak
mariamiss6 skriver: Forresten så skal du sørge for at være hjemme når det kommer, de efterlader ikke pakken, og lægger den heller ikke på posthuset, for det er ikke post DK der kommer ud med den.... jeg kan ikke huske hvem det er der køre ud med den pakke...
Forresten så skal du sørge for at være hjemme når det kommer, de efterlader ikke pakken, og lægger den heller ikke på posthuset, for det er ikke post DK der kommer ud med den.... jeg kan ikke huske hvem det er der køre ud med den pakke...
yikes.. er der noget bestemt tidspunkt på dagen de kommer?
Ayasmor skriver: yikes.. er der noget bestemt tidspunkt på dagen de kommer?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128