Hæmorider? (advarsel ulækkert :-D)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

3rollinger

Ansemusen skriver:

Jeg overvejer også at få mine fjernet efter fødslen engang, men jeg er bare bange for at det ikke rigtig vil hele igen nu det jo er i det meget bakteriefyldte miljø som aldrig helt får ro heller, da man jo skal på toilettet. Men må jo snakke med min læge om det når tid er. hehe

Altsaa, mit helede nu uden besvaer, men ikke uden smerter. Fordi som du selv siger, er det jo et sted hvor der hele tiden er gennemgang. Jeg fik dog noget jeg skulle tage der blødgjorde hvad der kom ud.

Jeg maa indroemme at med foedslen frisk i mente, synes jeg numse operationen var en del vaerre end foedslen. Ogsaa fordi at min bagdel ikke er en af mine favorit kropsdele, og at skulle stikke den op i hovedet paa folk hele tiden, var ret ydmygende for mig. Men paa den anden side var jeg da glad for at slippe af med problemet.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Ox.

Jeg fik også nogle grumme nogen under min graviditet, og jeg har dem stadig! Mine går ikke væk med creme eller andet, så de skal fjernes på et tidspunkt ..

Lige pt får jeg magnesia på recept for at hjælpe "trykket" lidt .. Så snak endelig med en læge om det, det kan også blive rigtig slemt bagefter fødslen ..  

Anmeld

15. december 2009

qp

Jeg har fået fjernet en operativt og det er lidt slemt, desværre.

Jeg fik 4 sprøjter ved endetarmen og så skar de den af. Sprøjterne gjorde lidt ondt men hvis jeg skal være ærlig tror jeg mere det er psykisk, at det gør ondt da det er et område man ikke føler sig i kontrol over.

Jeg kunne ingenting mærke da de skar den af idet jeg var bedøvet. De næste 7 dage var jeg mega meget på smertestillende - jeg fik dolol og ipren hvilket virkelig hjalp på smerten. Så med smertestillende er pinen til, at holde ud. Men når du ikke er inddækket med smertestillende gør det simpelthen så ondt, at man nærmest ikke kan sidde - man spænder sine balder så meget når man sidder at det i sig selv også gør ondt.

Men efter et pr dage gør det ikke så ondt mere og jeg sluttede med smertestillende efter en uge.

Men GØR DET!!! Få det fjernet (helst efter fødsel) for man føler sig ikke just særlig seksuelt tiltrækkende med sådan en lille dims hængende i enden hehe

Anmeld

15. december 2009

Mussen2

Jeg fik en under fødslen  Jeg har fået noget creme, som jeg dog ikke har brugt endnu, da det frarådes når man ammer.

En jeg kender havde dem under fraviditeten og fik ikke gjort noget ved dem og oplevede det rusomme at en af dem sprang under fødslen

Min generer ikke vildt meget, men man frygter jo at de bliver værre med tiden, så jeg "glæder" mig til at jeg kan begynde at smørre. (Aj, det lød mere ulækkert end det skulle)

Anmeld

15. december 2009

Barbamama

qp skriver:

Jeg har fået fjernet en operativt og det er lidt slemt, desværre.

Jeg fik 4 sprøjter ved endetarmen og så skar de den af. Sprøjterne gjorde lidt ondt men hvis jeg skal være ærlig tror jeg mere det er psykisk, at det gør ondt da det er et område man ikke føler sig i kontrol over.

Jeg kunne ingenting mærke da de skar den af idet jeg var bedøvet. De næste 7 dage var jeg mega meget på smertestillende - jeg fik dolol og ipren hvilket virkelig hjalp på smerten. Så med smertestillende er pinen til, at holde ud. Men når du ikke er inddækket med smertestillende gør det simpelthen så ondt, at man nærmest ikke kan sidde - man spænder sine balder så meget når man sidder at det i sig selv også gør ondt.

Men efter et pr dage gør det ikke så ondt mere og jeg sluttede med smertestillende efter en uge.

Men GØR DET!!! Få det fjernet (helst efter fødsel) for man føler sig ikke just særlig seksuelt tiltrækkende med sådan en lille dims hængende i enden hehe

DET tør jeg sgu IKKE!!!! FUCK mand!!!!! Jeg er MEGA bange for nåle og så LIGE DER!!!!!! Så hellere leve med den......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.