Modermælkserstatning - hvilken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Ox.

Vi bruger alomin 2, den har vi været rigtig glade for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Valle81

Brugte kun Hipp til min datter:0) Super modermælkserstatning, der minder rigtig meget om modermælk:0)

Anmeld

14. december 2009

Diana...

ka-ri-na skriver:

ja jeg anbefaler så NAN:0) da vores datter fik meget ondt i maven af Allomin:0)

Nemlig her bruger vi os NAN jeg har aldrig prøvet Allomin da jeg har hørt og kender rigtig mange det har fået rigtig ond og hård mave af den.

Vi har aldrig haft det mindste problem med NAN.

Anmeld

14. december 2009

Isabeau

DianaMoar skriver:

Nemlig her bruger vi os NAN jeg har aldrig prøvet Allomin da jeg har hørt og kender rigtig mange det har fået rigtig ond og hård mave af den.

Vi har aldrig haft det mindste problem med NAN.

Vi prøvede "NAN", men min datter (3 mdr) kunne simpelthen ikke lide det!? Så nu er vi gået tilbage til "Babymælk" igen.

Vi giver kun 30 kr. for 9 karton´er, og hun spiser ca 1½ om dagen - så får hun hos mig også.

MME´en begyndte vi på, fordi hun ikke blev mæt nok hos mig.

Anmeld

14. december 2009

LotteGabriella

Tak for svar.

Jeg er ærlig talt ligeglad med om mælken er økologisk så længe hun kan tåle den. Jeg har prøvet nogle forskellige til hende her i England, og de fleste får hun ondt i maven af. Så vil NAN være at foretrække? Og kan man få den til ekstra sultne børn? Og kan man få den i drikkefærdige kartoner, eller skal man selv blande den? Ved godt det er mange basale spørgsmål, men jeg har ingen anelse om, hvordan det er i Danmark.

Jeg vil anbefale allomin og allomin 2 som mætter mere end den alm. allomin

Daniella fik allomin fra hun var 2 mdr., da jeg desværre ikke selv kunne amme hende mere på det tidspunkt...vi har aldrig haft problemer med hverken den alm. eller 2'eren og hun gylpede heller ikke specielt meget af den

Jeg fik anbefalet at bruge enten allomin eller nan af sundhedssygeplejersken

Både allomin og nan fås som pulver man selv skal blande og som færdigblandet på karton

Anmeld

14. december 2009

BOBS

LotteGabriella skriver:

Jeg vil anbefale allomin og allomin 2 som mætter mere end den alm. allomin

Daniella fik allomin fra hun var 2 mdr., da jeg desværre ikke selv kunne amme hende mere på det tidspunkt...vi har aldrig haft problemer med hverken den alm. eller 2'eren og hun gylpede heller ikke specielt meget af den

Jeg fik anbefalet at bruge enten allomin eller nan af sundhedssygeplejersken

Både allomin og nan fås som pulver man selv skal blande og som færdigblandet på karton

også her er der brugt de to allomin'er uden problemer. Jeg prøvede NAN til at starte med men det fik hun ondt i maven af og gylpede/kastede op af....sådan er de jo så forskellige...Nu hvor er hun er så gammel, og drikker så små mængder, køber jeg også de færdigblandede små brikker.

men du skriver at hun behøver noget til ekstra sultne børn? Har ikke hørt om at der er sådan et produkt herhjemme. Men det kan da godt være.Det må evt. sundhedsplejerske vide, hvis du har mulighed for at kontakte sådan en. Evt. www.netsundhedsplejerske.dk  Må man spørge hvor gammel din datter er ?

mvh BOBS

Anmeld

14. december 2009

Mira0911

Nan...

Mange tror at nan2 mætter mere end nan1.. Gør den ikke... Sagde min sp til mig... For jeg var jo en af dem som troede det mættede mere...

Anmeld

14. december 2009

Cris

BOBS skriver:

også her er der brugt de to allomin'er uden problemer. Jeg prøvede NAN til at starte med men det fik hun ondt i maven af og gylpede/kastede op af....sådan er de jo så forskellige...Nu hvor er hun er så gammel, og drikker så små mængder, køber jeg også de færdigblandede små brikker.

men du skriver at hun behøver noget til ekstra sultne børn? Har ikke hørt om at der er sådan et produkt herhjemme. Men det kan da godt være.Det må evt. sundhedsplejerske vide, hvis du har mulighed for at kontakte sådan en. Evt. www.netsundhedsplejerske.dk  Må man spørge hvor gammel din datter er ?

mvh BOBS

Jeg tror, at her hjemme bruger man vælling til ekstra sultene babier. Det er det man giver dem om aftenen og måske et par gange om dagen efter de er blevet 4 eller 5 måneder.

Anmeld

14. december 2009

BOBS

Cris skriver:

Jeg tror, at her hjemme bruger man vælling til ekstra sultene babier. Det er det man giver dem om aftenen og måske et par gange om dagen efter de er blevet 4 eller 5 måneder.

ok  ja har heller ikke lige hørt om mme for ekstra sultne.

jeg gav tynd grød istedet for vælling fra ca. 4 mdr. så har ingen erfaring med vælling.

Anmeld

14. december 2009

Cris

BOBS skriver:

ok  ja har heller ikke lige hørt om mme for ekstra sultne.

jeg gav tynd grød istedet for vælling fra ca. 4 mdr. så har ingen erfaring med vælling.

Ja, det er self. bedre end at købe. Mange bruger kun vælling om natten, så de kan sove nogle flere timer og nogle bruger de også lidt vælling om dagen, så de også holder lidt længere når man for eksempel er på tur eller noget lignende. Ellers har jeg hellere hørt  noget om ekstra sultene børn, men jeg har hørt om vælling og så nogle situationer. Mine børn er også meget sultene hele tiden, men så giver jeg dem mælk oftere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.